Timelønnes lægesekretær søges til FAM
Timelønnet lægesekretær søges til hjemmeskriverfunktion
FAM Odense søger lægesekretær til hjemmeskriver.
FAM Odense søger lægesekretær til hjemmeskriver.
Da vi har konstateret et øget pres i CAP, søger vi hjemmeskriver hver 2. weekend lørdag og søndag enten i vagt 10-16 eller 16-22.
I FAM skriver vi for mange specialer, hvorfor man kan udnytte al den viden og erfaring, man har med sig.
Vi er en afdeling, hvor vores nye IT-system CPAS har en stor rolle, og derfor har vi valgt at få bred undervisning i dette. Du vil selvfølgelig også få den nødvendige introduktion.
Vi afholder temadage for alle sekretærer i afdelingen ca. 2 gange om året.
I FAM har vi mange forskellige områder, hvor vi har lægesekretærer siddende, da sekretæren i FAM har en central rolle. I skadestuen skriver vi efter direkte diktat. I sengeafsnit, hvor der er masser af journaler, der skal skrives, har vi brug for en hjælpende hånd, hvor vi håber, du kunne have interesse i at søge.. Er du ikke til hjemmeskrivning men ønsker at komme ind i FAM, er vi også åbne for denne løsning. Vi har en reception, hvor selvhenvendere melder deres ankomst til FAM. Vi har traumekald og mange andre spændende opgaver.
Du kan læse meget mere om FAM på OUH's intranet.
Hvad vil det sige at arbejde i FAM:
- Er du uddannet lægesekretær - (ufravigeligt krav)?
- Er du stabil, fleksibel, engageret og ser muligheder i stedet for begrænsninger?
- Er du omstillingsparat?
- Kan du klare et hektisk miljø og ikke bange for at have travlt?
- Er du god til at skrive notater?
- Har du humor?
Så har vi stillingen til dig!
- Kan du klare et hektisk miljø og ikke bange for at have travlt?
- Er du god til at skrive notater?
- Har du humor?
Så har vi stillingen til dig!
ER DU BLEVET NYSGERRIG
- er du blevet interesseret eller har spørgsmål, så kan du kontakte ledende lægesekretær Bjørn Kokholm, tlf. 40 30 95 08 eller souschef Christina Ursin Strandberg, tlf. 24 63 02 64.
- så send en ansøgning senest d. 09.09.16. Vi vil løbende holde ansættelsessamtaler.
- er du blevet interesseret eller har spørgsmål, så kan du kontakte ledende lægesekretær Bjørn Kokholm, tlf. 40 30 95 08 eller souschef Christina Ursin Strandberg, tlf. 24 63 02 64.
- så send en ansøgning senest d. 09.09.16. Vi vil løbende holde ansættelsessamtaler.
Der vil blive indhentet børneattest ved ansættelse.
LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og takstnævn.
Regionsyddanmark er een ansættelsesmyndighed, og enhver ny ansættelse inden for Regionen indebærer 3 mdrs. prøvetid. Hvad det betyder for dig, kan du læse om på
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
Sdr. Boulevard 29, Indgang 20, 6. sal, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Christina Ursin Strandberg - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Deltid under 21 timer - Ansættelsens start
01-09-2016 - Regionens jobnr.
197772 - Quick-nr.
308364 - Indrykningsdato
26-08-2016 -
Ansøgningsfrist
09-09-2016 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×