Styrelsen for Sundhed og Forebyggelse

Personaleadministrationen, 1230 Nuuk

PSYKIATRISK OMRÅDE VED DRONNING INGRIDS HOSPITAL SØGER LEDER AF DISTRIKTSPSYKIATRIEN I NUUK

Psykiatrisk Område ved Dronning Ingrids Hospital søger en leder af Distriktspsykiatrien i Nuuk med tiltrædelse 1. januar 2017, eller efter nærmere aftale.

 

Du skal have interesse i aktivt og engageret at lede og udvikle distriktspsykiatrien i Nuuk i samarbejde med 4 engagerede assistenter, der alle har specialuddannelse indenfor psykiatri. Alt efter kvalifikationer vil der også blive mulighed for at deltage i landsdækkende udviklingstiltag inden for psykiatrien.

 

Distriktspsykiatrien i Nuuk er en del af psykiatrisk område. Distriktspsykiatrien har ca. 160 patienter. Distriktspsykiatrien har tilknyttet 4 sundheds- og psykiatriassistenter, læger og psykologer. Patienterne har svær psykisk sygdom, flere med dom til behandling. Opgaven er at yde støtte til behandling og et godt liv med psykisk sygdom uden for hospitalet i form af medicin, samtaler, psykoedukation, struktur mm..  

       

Udfordringer:

  • Udvikling og kvalitetssikring af distriktspsykiatrisk pleje og behandling.
  • Teamledelse
  • At decentralisere ansvar og kompetence
  • At målrette arbejdsgange og patientforløb
  • At dokumentere aktivitet og ressourceudnyttelse

 

Kompetenceprofil:

  • Autoriseret Sygeplejerske
  • Specialuddannelse i psykiatrisk sygepleje
  • Lederuddannelse, eller anden relevant ledelsesmæssig baggrund
  • Erfaring med administration, ledelse og pædagogik
  • Viden og erfaring med kvalitetsudvikling og projektarbejde

 

Personprofil:

  • Loyal, åben og tillidsvækkende
  • Professionel tilgang til opgaveløsning
  • Respekteret og udviser respekt
  • Ansvarlig i forhold til pligter og beføjelser
  • Initiativrig og vedholdende

 

Dronning Ingrids Hospital er et moderne hospital med et højt fagligt niveau og god kollegialitet. Distriktspsykiatrien, der er en del af Psykiatriske Område, har til huse i lokaler uden for – men med tætte relationer til og i gå afstand fra hospitalet. 

 

Indhent mere information via sundhedsportalen www.peqqik.gl

 

Du kan læse mere om ansættelse i Det Grønlandske Sundhedsvæsen og om andres oplevelser med at bo i Grønland på www.gjob.dk.

 

Skulle ovenstående have vakt din interesse hører vi meget gerne fra dig.

 

LØN OG ANSÆTTELSESFORHOLD

Stillingen aflønnes i henhold til overenskomst mellem Grønlands Landstyre og Peqqissaasut Kattuffiat for sygeplejersker og radiografer i Grønland.

 

Til fastansatte ydes et rekrutterings- og fastholdelsestillæg hvis størrelse afhænger af anciennitet.

 


 

 

 

 

 

REJSE OG BOLIGFORHOLD
Ved vikariater ydes den ansatte til- og fratrædelsesrejse.

 

Ved fastansættelse ydes fri tiltrædelsesrejse og bohaveflytning for den ansatte og dennes ægtefælle eller dermed ligestillede samt hjemmeboende børn under 18 år fra Danmark, Norge, Sverige, Island og Færøerne til Grønland, og efter tre års ansættelse fri fratrædelsesrejse og bohaveflytning retur.

For fastansatte indbetaler arbejdsgiver hver måned til en feriefond fra hvilken man efter to års ansættelse kan søge støtte til ferierejse for sig selv og familien.
 

Der vil til stillingen kunne anvises bolig efter gældende regler. Husleje og boligstandard kan variere afhængigt af boligens alder, ejerforhold mv. Der kan være ventetid på anvisning af permanent personalebolig, hvorfor der kan ske indkvartering vakant. Der kan være varierende afstand til arbejdsstedet.

 

KONTAKT

Yderligere information om stillingen kan indhentes ved henvendelse til Oversygeplejerske Ann B Kjeldsen tlf.: +299 34 48 12 (efter kl. 12:30, dansk tid), eller på mail: ABKJ@PEQQIK.GL
 

Generelle oplysninger om løn og ansættelsesforhold kan desuden fås ved henvendelse til personalekonsulent Marie Louise Chemnitz Egede på tlf. +299 34 43 85 eller på e-mail: MLCE@PEQQIK.GL

Oplysninger om Grønlands Sundhedsvæsen samt links til de sygehuse der har hjemmesider, kan findes på Sundhedsvæsenets hjemmeside: www.peqqik.gl

 

Nyttige oplysninger i forbindelse med ansættelse i det Grønlandske Sundhedsvæsen kan findes i informationsmaterialet: 'Grundbog om at flytte til Grønland og arbejde i det Grønlandske Sundhedsvæsen på http://mags.datagraf.dk/dgs/4/

 

AUTORISATION
For at arbejde i Grønland skal du have en grønlandsk autorisation.

Ansøgningsskema og vejledning hentes på: http://nun.gl/index.php?id=21

 

ANSØGNING

Kopi af autorisation skal vedlægges for at komme i betragtning. Har du ikke nået at modtage autorisation, skriv da blot at der er ansøgt om den.

Ansøgning inkl. relevant bilag sendes til PERSONALE@PEQQIK.GL
Mærk ansøgningen: ”Leder til Distriktspsykiatrien i Nuuk”.

 

 Ansøgningsfrist: 30. november 2016

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Grønlands Sundhedsvæsen
  • Kontaktperson
    Ann B Kjeldsen
  • Adresse
    Personaleadministrationen, 1230 Nuuk
  • Stillingstyper
    Sygeplejerske
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-01-2017
  • Quick-nr.
    310528
  • Indrykningsdato
    21-10-2016
  • Ansøgningsfrist
    30-11-2016 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Grønlands Sundhedsvæsen
  • Adresse
    Personaleadministrationen, 1230 Nuuk
  • Kontaktperson
    Ann B Kjeldsen
  • Stillingstyper
    Sygeplejerske
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-01-2017
  • Quick-nr.
    310528
  • Indrykningsdato
    21-10-2016
  • Ansøgningsfrist
    30-11-2016 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.