Ledende lægesekretær til Obstetrisk Klinik
Juliane
Marie Centret
Obstetrisk klinik
søger snarest muligt en ledende lægesekretær, der har fagligt engagement og
erfaring med personaleledelse. Klinikken har 17 årsværk, fordelt på
lægesekretærer og kontorassistenter.
Vi ønsker os en leder,
der er visionær og vedholdende, og som besidder handlekraft for at sikre, at aftalte
mål bliver realiseret.
Rigshospitalet skal varetage 25 % af regionens fødsler, hvilket
svarer til ca. 5700 fødsler om året. Udover vores andel af ukomplicerede
fødsler, varetager Rigshospitalet en række højtspecialiserede funktioner,
herunder gravide med diabetes, hjertesygdom og præterme fødsler.
Sekretærerne har
opgaver i relation til klinikkens sengeafsnit, fødemodtagelse, fødegang samt
ambulatorie. Vi har to professor sekretærer i delte stillinger i klinikken. Vi
er i november 2016 overgået til Sundhedsplatformen og har til stadighed fokus
på arbejdsgange.
Dine
ansvarsområder vil bla. være:
- Personale ledelse/personaleudvikling
- Faglig ledelse
- Sikre en hensigtsmæssig arbejdsgang ift. sekretærlister og opgaver i øvrigt
- Videre implementering af Sundhedsplatformen
- Sikre et godt tværfagligt arbejdsmiljø
- Budgetansvarlig for sekretærerne
- Lønregistrering for sekretærerne
Kvalifikationer:
- Uddannet lægesekretær
- Relevant lederuddannelse
- Udviklingsorienteret
- Gode samarbejdsevner
Kendskab til
Sundhedsplatformen vil være en fordel, men ikke en forudsætning.
Den ledende
lægesekretær refererer til klinikledelsen.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.
Yderligere oplysninger
om stillingen kan fås ved henvendelse til oversygeplejerske Pernille Emmersen
tlf.: 3545 8298, mail: anne-pernille.emmersen@regionh.dk eller klinikledelses sekretær
Susanne Mårtensson, tlf.: 3545 8384, mail: susanne.maartensson.01@regionh.dk, hvorfra der også kan indhentes
stillingsbeskrivelse.
Ansøgningsfrist: Onsdag
d. 4. januar 2017.
Samtaler forventes
afholdt medio januar 2017.
Søg stillingen via
linket.
Stillinger i
Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af
børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank
børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter
samtykke fra ansøger.
Rigshospitalet
er en røgfri arbejdsplads.
Rigshospitalet
er en del af Region Hovedstaden.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Pernille Emmersen - Stillingstyper
Ledende lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
203183 - Quick-nr.
312611 - Indrykningsdato
09-12-2016 -
Ansøgningsfrist
04-01-2017 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×