Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit
Du vil gerne være en
del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling
og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet
Som vores nye kollega skal du arbejde i treholdskift samt
hver anden weekend. Vi tilstræber at arbejde i faste rul, og du kender din
vagtplan fire uger før. To vagter er sjældent ens.
Du har fokus på service, drift og kvalitet og vil gerne være
med til at sørger for, at patienter og pårørende føler sig ventet og velkommen.
Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser.
Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejde i en akutklinik,
akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling.
Vi er 17 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger,
portører samt en ledelsesstab, som
også glæder sig til at arbejde sammen med dig.
Vi arbejder målrettet på opgaveglidning i forhold til den
kommende implementering af Sundhedsplatformen.
Arbejdsopgaverne i
Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i
- Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i Opus
- Skrivning af notater i Opus fra Mirsk
- Registrering af prøver i KISO
- Bestilling af prøver i Labka og Medos Ris
Vi kan tilbyde
- Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
- Fokus på at faglighed og tværfaglighed skal gå hånd i hånd for at sikre patientforløbene
- Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
- Et til tider udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø
- En spændende stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i ’MIN TID’
Vi forventer, at du
- Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag
- Mestre en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale
- Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker
- Har godt kendskab til OPUS, GS åben, Mirsk, Labka, Medos RIS og Officepakken
- Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag
Yderligere
oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse her:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/Sider/default.aspx
Ønsker du flere
oplysninger?
Du kan få tilsendt stillingsbeskrivelsen, og du er velkommen
til at kontakte afsnitsansvarlig lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03
38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk
Ansættelsesvilkår
Stillingen er et vikariat som er til besættelse fra 1. marts 2017
til 1. oktober 2017. Kun uddannede lægesekretærer vil komme i betragtning.
Vikariatet er som udgangspunkt på 32-35 timer, men vi er
åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende
overenskomst.
Ansøgningsfrist og
samtaler
Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær
og for kvalifikationer sendes elektronisk via linket senest torsdag d. 26.
januar 2017 kl. 12.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send
gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital - Adresse
Bispebjerg Bakke 23, 2400 København NV -
Kontaktperson
Gitte Leonhardt Larsen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Vikariat - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
203789 - Quick-nr.
314073 - Indrykningsdato
16-01-2017 -
Ansøgningsfrist
26-01-2017 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×