Sekretær for afsnitslederne i Neurorehabiliteringsafsnit NR, Svendborg
Vi søger 1 sekretær for afsnitslederne i Neurorehabiliteringsafsnit NR, Svendborg med tiltrædelse 1. april 2017 eller efter aftale.
Stillingen er på 20 timer pr. uge, arbejdstiden ligger i tidsrummet kl. 08.00 – 15.00.
Neurorehabiliteringen Svendborg blev oprettet 20. oktober 2015 som en del af det énstrengede neurologiske specialeforløb på Fyn og øerne og er nu Region Syddanmarks største neurorehabiliteringsafsnit, og afsnittet har plads til 37 patienter. Vi er en arbejdsplads i stor udvikling med dygtige og engagerede kolleger, der vil sørge for at give dig en grundig introduktion til afdelingen. Vi sætter pris på åbenhed og positivitet i hverdagen og kan tilbyde dig et udfordrende og varieret arbejde i et tværfagligt team.
På NR er vi et stort tværfagligt personale bestående af sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, ergoterapeuter og fysioterapeuter, læger, neuropsykologer, socialrådgiver og sekretærer. Desuden er der fast tilknyttet portører, diætist og logopæder samt rengøringspersonale. Vi modtager social- og sundhedsassistentelever, sygeplejestuderende samt ergo- og fysioterapeutstuderende i klinisk praktik.
Dit primære arbejdsområde er at understøtte de to funktionsledere med administrative samt afsnitsrelaterede opgaver og funktioner, som fx:
Opgaver:
• Mødeklargøring, herunder print af dagsordener, print af referater, booking af lokaler, klargøring af kaffe/the og It udstyr mm.
• Mødeindkaldelser – fx MUS-samtaler, samarbejdsmøder, personalemøder
• Indscanning af div. materiale
• Varebestilling i samarbejde med økonomimedarbejder
• Tildeling af garderobeskabe til nyansat personale
• Foto af nye medarbejdere, ajourføring af personalefotos på tavler
• Registrering til personaleparkering
• Fremsendelse af introduktionsmateriale til nyansat personale
• Opdatering af oversigt over personalets deltagelse i hjertestop og brand – samt udsending af reminder til personaler. Herunder bookning i plan2learn
• Administration og bookning af div. opstartskurser for nyansatte på NR (OUH-intro., Brand, Cosmic mm)
• Administrative opgaver ifm. interne kurser – herunder dysfagi- og introkurser.
• Ajourføre ”timebank” for afdelingssygeplejerske
• Booking af tjenestebiler – herunder hjælp til udgiftsrefusionsmodulet i samarbejde med økonomimedarbejder
• Print af div. opslag til opslagstavlen
• Sikre orden og rydelighed på opslagstavlerne i personalestuerne
• Bestille tekniske rekvisitioner
• Sekretær/administrative opgaver ift. afsnitsrelaterede projekter på NR
• Forefaldende opgaver
Kompetencekrav:
Vi forventer, at du
• Har erfaring med sekretærarbejde indenfor sundhedsvæsnet
• Har gode IT-kundskaber og gerne kendskab til OUH’s systemer
• Arbejder struktureret og har en høj grad af ansvarsfølelse
• Er fleksibel i forhold til ad-hoc opgaver og mødetid
• Udviser engagement og har en positiv indstilling til opgaveløsning
• Har forståelse for helheden i opgaveløsningen
• Kan arbejde selvstændigt og samarbejde i et tværfagligt team
Uddannelseskrav:
• Har relevant uddannelse, fx sundhedsservicesekretær
Vi kan tilbyde dig:
• God introduktion og oplæring i jobbet
• Opfølgende evalueringssamtaler
• En dynamisk afdeling, hvor du vil få en central rolle
• Gode kollegaer på tværs af teamets faggrupper
• Godt psykisk arbejdsmiljø
Løn- og ansættelsesforhold:
Aflønningen sker efter overenskomst indgået mellem den faglige organisation og Region Syddanmark. Hvis du ikke allerede er ansat i Region Syddanmark, er der 3 måneders prøvetid.
Yderligere oplysninger:
Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Malene Mink Kristensen, tlf. 5142 1566.
Har stillingen vakt din interesse, er du meget velkommen til at sende en motiveret ansøgning med CV og dokumentation for autorisation. Vi foretrækker at modtage ansøgningen elektronisk.
Ansøgningsfristen er den tirsdag 28. februar 2017.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 7. marts 2017.
Vi glæder os til at høre fra dig.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH, Svendborg Sygehus - Adresse
Baagøes Allé 15, 5700 Svendborg -
Kontaktperson
Vibeke Bang Henriksen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid under 21 timer - Ansættelsens start
01-04-2017 - Regionens jobnr.
199521 - Quick-nr.
315388 - Indrykningsdato
15-02-2017 -
Ansøgningsfrist
28-02-2017 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×