Sekretær med økonomisk sans
Regionernes Kliniske Kvalitetsudviklingsprogram (RKKP) og Danish Comprehensive Cancer Center (DCCC) søger økonomimedarbejder/sekretær til ansættelse pr. 01.09.17 eller efter aftale.Om RKKP
RKKP udgør infrastruktur for støttede landsdækkende kliniske kvalitetsdatabaser og Danske Multidisciplinære Cancer Grupper (DMCG) og varetager bl.a. support af kliniske kvalitetsdatabaser i relation til epidemiologi, biostatistik, datamanagement, it-drift og udvikling samt koordination og kommunikation. RKKP har til opgave at sikre en optimal udnyttelse af det store potentiale for kvalitetsudvikling, der findes i de landsdækkende kliniske kvalitetsdatabaser.
Om DCCC
DCCC er et murstensløst center, der skaber optimale forhold for dansk kræftforskning ved at styrke og fremme samarbejdet og samspillet mellem forskning og klinik. Et af de primære mål er gennem nationalt samarbejde at modvirke geografisk ulighed, så nye principper og gennembrud i udredning, behandling og efterforløb kommer alle patienter i hele landet til gode. DCCC skal desuden være med til at forkorte vejen fra forskning til klinik for at imødekomme det fortsat stigende behov for, at resultater hurtigere omsættes til daglig praksis.
Kort fortalt; vi arbejder med kvalitetsudvikling i patientbehandlingen i Danmark.
Vi tilbyder
- et spændende og udfordrende job i et dynamisk miljø
- stor mulighed for selv at præge den daglige arbejdstilrettelæggelse
- gode og erfarne kolleger, der gerne bidrager med faglig sparring og støtte
- mulighed for udvikling af personlige og faglige kompetencer
- en professionel organisation med en uhøjtidelig omgangstone
DCCC-sekretariatet varetager, udover økonomi og regnskabsfunktion, planlægning og koordinering af forskelligartede opgaver i forhold til styregruppe og fagligt udvalg for DCCC, herunder sekretariatsbetjening, kommunikation og udarbejdelse af mødeindkaldelser og –materiale samt afvikling af møder. Sekretariatet skal desuden bistå med at styrke det nationale forskningssamarbejde, herunder understøtte netværk af klinikere og forskere på kræftområdet.
I dagligdagen arbejder vi selvstændigt, men med høj grad af samarbejde og videndeling, herunder også med de øvrige medarbejdere i RKKP og DCCC.
Dine opgaver
- Kontering af leverandørfakturaer
- Refusion af medarbejderudlæg
- Udtræk af økonomirapporter
- Administration og afstemning af rejse-/taxakort
- Sekretariatsbistand til afdelingslederne i Aarhus og København
Hvordan du herudover indgår i Ledelsessekretariatet og DCCC-Sekretariatets øvrige opgaver, finder vi ud af i fællesskab på baggrund af dine kompetencer og interesser.
Din profil
Vi forestiller os, at du har en kontor- eller økonomimæssig uddannelse, hvor erfaring med ØS Indsigt og kendskab til sundhedsvæsenet kan være en fordel, men ikke et krav.
Som person er det vigtigt, at du
- er omhyggelig i dit arbejde og sætter en ære i at levere høj kvalitet
- kan skabe og bevare overblik
- holder af at arbejde selvstændigt, og samtidig værdsætter at være en del af holdet
- kan lide at have kontakt med forskellige faggrupper
- finder muligheder og løsninger frem for begrænsninger og problemer
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af kvalifikations- og funktionstillæg.
Ansøgningsfrist
Send os din ansøgning, CV og evt. andre relevante dokumenter via vores online system senest tirsdag den 15.08.17. Vi afholder ansættelsessamtaler den 22.08.17.
Du kan læse mere om RKKP på http://www.rkkp.dk/om-rkkp/ og http://www.rkkp.dk/om-rkkp/den-interne-organisation<http://www.rkkp.dk/om-rkkp/den-interne-organisation/>, og har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Sigsgaard Hansen pr. mail annhan@rkkp.dk eller økonomimedarbejder Pia Frandsen på telefon 2168 8014 eller pr. mail piafrn@rkkp.dk.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshusene i Region Midtjylland - Adresse
Olof Palmes Alle 15, 8200 Aarhus N -
Kontaktperson
Maybritt Pedersen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-09-2017 - Regionens jobnr.
10575 - Quick-nr.
320881 - Indrykningsdato
10-07-2017 -
Ansøgningsfrist
15-08-2017 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Midtjylland der minder om dette
-
Lægesekretær/SAK med primær funktion i gynækologisk onkologi ved Kvindesygdomme og Fødsler, Aarhus Universitetshospital
Aarhus Universitetshospital | Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
12-03-2024Ansøgningsfrist
01-04-2024 -
Er du vores nye kollega i en spændende og unik stilling som lægesekretær/ Sundhedsadministrativ koordinator ved Team for Ældrepsykiatri?
Regionspsykiatrien Midt | Søndersøparken, 14, 8800 Viborg
LægesekretærOpslået
07-03-2024Ansøgningsfrist
31-03-2024 -
Lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator søges til Klinik for Depression
Aarhus Universitetshospital, Psykiatrien | Palle Juul-Jensens Boulevard 175, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
26-03-2024Ansøgningsfrist
15-04-2024 -
Administrativ koordinator
RehabiliteringsCenter for Muskelsvind - Aarhus | Kongsvang Allé 23, 8000 Århus C
LægesekretærOpslået
27-03-2024Ansøgningsfrist
18-04-2024 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Sekretariatsfællesskabet for Neurologi, Fysio- og Ergoterapien og Ernæring.
Regionshospitalet Gødstrup | Hospitalsparken 15, 7400 Herning
LægesekretærOpslået
12-03-2024Ansøgningsfrist
03-04-2024