Dronning Ingrids Hospital søger lægesekretær til kirurgisk sekretariat
1 stillinger som lægesekretærer på Kirurgisk sekretariat, Dronning Ingrids Hospital i Nuuk er ledig til besættelse pr. 1. november eller efter aftale.
Vi leder efter en uddannet lægesekretær, der
- arbejder hjemmevant på en computer
- kan bevare roen, også når tingene går stærkt
- er glad, stabil og nem at arbejde sammen med
- er fleksibel og omstillingsparat
Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget, grønlandsk og dansk, men det er ikke en betingelse.
Vi kan tilbyde:
- en spændende og udfordrende arbejdsplads med rig mulighed for udvikling
- Vi benytter EPJ systemet Cosmic
- dækning af mange specialer: ortopæd-, parenkym/Urologi -, gynæk./obstre- , ØNH-, og plastik-kirurgi
- dygtige, fleksible og humørfyldte kolleger
- en aktiv personaleforening, der arrangerer sejlture, sammenkomster m.v.
Vi har turnusordning med søndagsvagter, så du kan forvente at have vagt ca. hver tredje eller fjerde uge.
Du vil blive en del af et godt og velfungerende team med stabile og positive kolleger på tværs af faggrupper.
Løn og ansættelsesforhold
Løn og øvrige ansættelsesvilkår følger den til enhver gældende overenskomst mellem Naalakkersuisut og AK for lægesekretærer. Find din overenskomst her.
Da stillingerne kræver arbejdstilladelse for ikke hjemmehørende personer, tages der forbehold for, at ansættelsen kan blive tidsbegrænset med eventuel mulighed for forlængelse.
Rejse og boligforhold
Ved vikariater ydes den ansatte til- og fratrædelsesrejse.
Ved fastansættelse ydes fri tiltrædelsesrejse og bohaveflytning for den ansatte og dennes ægtefælle eller dermed ligestillede samt hjemmeboende børn under 18 år fra bopælen i norden til bopælen i Grønland, og efter tre års ansættelse fri fratrædelsesrejse og bohaveflytning retur.
Der kan til stillingen anvises personalebolig efter de til enhver tid gældende regler. Husleje og depositum betales efter de til enhver tid gældende regler for den anviste bolig. Personaleboligen er knyttet op på ansættelsesforholdet, og skal fraflyttes ved ansættelsesforholdets ophør. Husleje og boligstandard kan variere afhængigt af boligens alder, ejerforhold mv. Der kan være ventetid på anvisning af permanent personalebolig, hvorfor der kan ske indkvartering vakant, herunder også i mindre bofællesskaber eller hotellejligheder, for hvilket der sker beskatning.
Ansøgningsfrist: 4. oktober 2017
Ansøgning
Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes gennem Sundhedsvæsenets rekrutteringssystem.
Yderligere information:
Oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Ledende lægesekretær Lone Rohde, Kirurgisk sekretariat e-mail loro@peqqik.gl eller telefon +299 34 43 52
Generelle oplysninger om løn- og ansættelsesforhold kan indhentes ved Personaleadministrationen, Inga Olsen på e-mail ingo@peqqik.gl
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
Fakta
- Arbejdssted
Grønlands Sundhedsvæsen -
Kontaktperson
Lone Rohde - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-11-2017 - Quick-nr.
322914 - Indrykningsdato
13-09-2017 -
Ansøgningsfrist
04-10-2017 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×