Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Blegdamsvej 9, 2100 København Ø

Sekretær til Centerstaben – Neurocentret – Rigshospitalet

 

Centerprofil

Neurocentret består af 7 klinikker; Neurologisk, Neurokirurgisk, Neuroanæstesiologisk, Neurofysiologisk, Krisepsykologisk klinik og neurorehabiliteringsklinikker for hjerne- og rygmarvsskade samt to stabsfunktioner for hjemmerespirationsbrugere (RHR og RHO). Vi er godt 1300 ansatte, hvis opgaver er specialiseret patientbehandling, undervisning, forskning og innovation med international profil.

 

Neurocentret ledes og understøttes af centerstaben, som består af ledelsen, økonomi- og personalefunktionerne samt områder for patientadministration, vagtplanlægning og kommunikation. Til centerstaben søger vi en sekretær, som vil koordinere vores samarbejde i staben, centret og hospitalet og varetage en række varierende sekretæropgaver. Vi er 11 medarbejdere i staben som indgår i et tæt dagligt fællesskab, hvor vi understøtter hinandens funktioner.

 

Vi tilbyder

  • Koordineringsopgaver med telefonbetjening, fordeling af post, styring af kalender, booking af lokaler til møder i forskellige råd og udvalg
  • Administrative opgaver af patientrelateret karakter
  • Sekretariatsbetjening af råd og udvalg i regi af centerledelsen
  • Håndtering af klagesager, herunder fremsendelse til relevant klinik
  • Udarbejdelse af oplæg og præsentationer til møder på dansk og engelsk
  • Samarbejde med Rigshospitalets direktion og Københavns Universitet om personalesager

 

Vi forventer at du

  • Er uddannet sekretær/lægesekretær
  • Har kendskab til sundhedsvæsenet
  • Er serviceorienteret
  • Har gode formuleringsevner mundtligt og skriftligt
  • Er initiativrig og selv kan finde arbejdsopgaver
  • Er rutineret pc-bruger og kan lave PowerPoints og kan arbejde med PURE og HR-Manager
  • Udadtil vil give staben og centret en professionel og imødekommende profil og indadtil vil værdsætte at indgå i vort stabsteam på 10-11 personer

 

Arbejdstider

Fultidsstilling med dagarbejdstid.

 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er omfattet af Rigshospitalets retningslinjer om indhentelse af børneattester.

 

Ansøgnings- og ansættelsesprocedure

Søg stillingen via link senest tirsdag den 10. oktober 2017 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 26. oktober.

Tiltrædelse gerne mandag den 27. november 2017.

 

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til centerdirektør Johannes Jakobsen på tlf. 3545 3186 eller johannes.klitgaard.jakobsen@regionh.dk, hvor du kan bede om at få tilsendt en funktionsbeskrivelse. Yderligere information findes på www.rigshospitalet.dk

 

 

 

 

 

 

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Blegdamsvej
  • Kontaktperson
    Johannes Klitgaard Jakobsen
  • Adresse
    Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    27-11-2017
  • Regionens jobnr.
    207399
  • Quick-nr.
    323022
  • Indrykningsdato
    19-09-2017
  • Ansøgningsfrist
    10-10-2017 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Blegdamsvej
  • Adresse
    Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
  • Kontaktperson
    Johannes Klitgaard Jakobsen
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    27-11-2017
  • Regionens jobnr.
    207399
  • Quick-nr.
    323022
  • Indrykningsdato
    19-09-2017
  • Ansøgningsfrist
    10-10-2017 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.