Jobbet "Lægesekretær i klinik H2 ved Regionspsykiatrien Horsens" er udløbet

Region Midtjylland

Regionspsykiatrien Horsens H2

Sundvej 30, 8700 Horsens

Dit næste skridt
En stilling som sekretær i klinik H2 er ledig til besættelse 01.12.17 eller efter aftale. Stillingen er på 30 - 32 timer ugentligt.
Vi søger en sekretær, der har lyst til og mod på at være i et aktivt, dynamisk miljø og at have mange bolde i luften.
Stillingen er med reference til Funktionsledelsen.  Du vil organisatorisk blive placeret i klinik H2 hvor du vil indgå i samarbejdet med hele klinikken.  Du vil indgå i et team af sekretærer, læger, speciallæger, sygeplejersker, ergoterapeut og psykologer.
 
Regionspsykiatrien Horsens (RPH) er beliggende ved Hospitalsenheden Horsens og med to satellitter i Skanderborg og Odder. RPH varetager den regionale voksenpsykiatriske behandling til borgere i kommunerne Horsens, Skanderborg, Hedensted og Odder - i alt ca. 213.000 indbyggere. Afdelingen hører organisatorisk til Psykiatri- og Socialområdet i Region Midtjylland.
 
RPH har ca. 170 medarbejdere. Der er 2 sengeafsnit O1 og O2 og to ambulante klinikker H1 og H2.
O1 er et skærmet afsnit med 22 senge. Til afsnittet er knyttet et psykiatrisk akutteam bestående af 5 sygeplejersker, der kører ud i hele optageområdet.
O2 er et lukket, intensivt afsnit med 15 sengepladser samt 2 visiterede modtagelsespladser.
Psykiatrisk klinik H1 består af 3 teams: Psykoseteamet, Opus og ADHD teamet.
Psykiatrisk klinik H2 består af 4 teams: team for mani og depression, team for personlighedsforstyrrelser og angst samt ældrepsykiatrisk team.
RPH har desuden en udredningsenhed, der ledelsesmæssigt er forankret i klinik H2. Begge klinikker leverer personaleressourcer til udredningsenheden.
  
Som afdeling lægger vi vægt på:
  • reel omsætning af de regionale værdier: dialog, dygtighed og dristighed
  • at hverdagen er kendetegnet ved et åbent og fleksibelt arbejdsmiljø, hvor man positivt hjælper hinanden med opgaverne, udnytter tværfagligheden og udviser fleksibilitet
  • at alle ansatte har en forekommende og serviceorienteret tilgang til alle opgaver og kontakter
  • at du kan være fleksibel i forhold til arbejdstidstilrettelæggelse i tidsrummet mellem 8 og 16 
 
Dine arbejdsopgaver:
  •  Hele paletten af patientrelaterede opgaver i EPJ fra henvisningen ankommer til epikrisen skrives
  •  Skriveopgaver i Midt-EPJ
  •  Booking
  •  Korrespondancebreve
  •  Henvisninger
  •  Indberetning af data i NIP-database
  •  Erklæringer
  •  Fejlretning i EPJ
  •  Receptionist opgaver

Vi forventer, at du:
  • er uddannet lægesekretær
  • kan arbejde selvstændigt
  • har evne til at skabe og holde overblik
  • er rutineret bruger af Office pakken og Internet/Intranet
  • er fleksibel og omstillingsparat i det daglige arbejde
  • er professionel og serviceminded i mødet med patienter, pårørende, interne og eksterne samarbejdspartnere 
     
Vi ser gerne, at du:
  • har erfaring med Midt-EPJ og booking-modulet
  • har kørekort 

Som person er du: 
  • god til at samarbejde og skabe relationer
  • udadvendt og god til at skabe kontakt/være opsøgende 
  • en god formidler – både mundtligt og skriftligt

Vi kan tilbyde:
  • en god arbejdsplads med gode kolleger
  • en arbejdsplads i rivende udvikling
  • et udfordrende og afvekslende job
  • en velorganiseret kvalitetsorganisation
  • en struktureret introduktion med mentorordning
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling

Yderligere oplysninger om stillingen, fås hos ledende sygeplejerske Birthe Jensen telefon 78 47 50 00
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK samt mulighed for lokal løndannelse.

Ansøgningsfrist: 25.10.2017

Ansættelsessamtaler: 27.10.2017 i tidsrummet 12.30 – 15.00


 









Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale