Chefjordemoder søges til gynækologisk/obstetrisk afdeling på Amager og Hvidovre Hospital
Vil du være del af en dynamisk
afdelingsledelse, der sammen med en engageret medarbejder-gruppe skal være med
til at skabe fremtidens fødeafdeling? Stillingen bliver ledig, da vores
chefjordemoder går på pension. Stillingen som chefjordemoder ved landets
største fødeafdeling er ledig til besættelse pr. 1. februar 2018 eller snarest
derefter.
Om afdelingen
Gynækologisk/obstetrisk Afdeling på Amager
og Hvidovre Hospital er en afdeling med ca. 430 ansatte, ca.7000 fødsler,
12.350 indlæggelser og 99.500 ambulante besøg.
Desuden er Regionens Familieambulatorie
beliggende på AHH. Her varetages svangreomsorg for gravide kvinder med et
rusmiddelforbrug og gravide kvinder der lever med hiv, samt gravide kvinder,
der har behov for et udvidet tilbud.
Afdelingen ledes af en
afdelingsledelse bestående af en ledende overlæge, en ledende oversygeplejerske
og en chefjordemoder. Afdelingsledelsen refererer til direktionen og har et selvstændigt
driftsbudget på ca. 226 mill. kr. samt et aktivitetsbudget på ca. 440 mill. kr.
Opgaven
Afdelingsledelsen har det overordnede
faglige og administrative ansvar for såvel den daglige drift, som den
langsigtede udvikling af afdelingen i nært samarbejde med medarbejderne.
Afdelingsledelsen skal sikre en
rationel drift af afdelingen og opnå den bedst mulige udnyttelse af
ressourcerne inden for de givne rammer. Det er afdelingsledelsens opgave at
sikre og dokumentere et højt fagligt niveau for afdelingens samlede virksomhed.
Afdelingsledelsen indgår i
samarbejdsrelationer med Hospitalsdirektionen, hospitalets øvrige
afdelingsledelser, samt andre samarbejdspartnere såvel internt som eksternt.
Fødeområdet på AHH er i gang med en
strategisk udvikling med fokus på faglig udvikling, forskning, og øget
medarbejdertrivsel. Vi arbejder desuden med at den normale fødsel skal forblive
normal i trygge og rolige omgivelser og vi skal forbedre de fødendes
oplevelser.
Vi søger således en chefjordemoder der:
- Er visionær og brænder for udvikling af jordemoderfaget
- Har interesse for jordemoderfaglig og tværfaglig forskning, udvikling og uddannelse
- Kan profilere afdelingen fagligt
- Har en transparent og åben ledelsesstil med stor respekt for personaleledelse
- Er god til at delegere ansvar og opgaver
- Har gode kommunikative evner og er lydhør
- Kan dokumentere ledelsesresultater
- Har erfaring med økonomistyring
- Anerkender og samarbejder med afdelingens mange fagligheder
- Går konstruktivt ind i konflikter og er løsningsorienteret
Løn- og
ansættelsesforhold
Har ovenstående vakt din interesse
for stillingen så send en motiveret ansøgning og cv senest 4. december 2017, kl. 12.00 via nedenstående link.
Løn- og ansættelsesvilkår er i
henhold til overenskomst for ledere på Sundhedskartellets område indgået mellem
Jordemoderforeningen m.fl. og Danske Regioner.
Ansættelsessamtaler er planlagt til
den 13. december 2017 og anden runde den 18. december 2017. Kandidater der går
videre til anden runde vil blive bedt om at gennemføre personlighedstest i
perioden 14.-15. december 2017.
Du er meget velkommen til at hente
yderligere oplysninger hos vicedirektør Else Smith på telefon 38 62 25 26 eller
ledende overlæge Charlotte Wilken-Jensen på telefon 38 62 18 86 samt på www.hvidovrehospital.dk. Stillingsbeskrivelse kan rekvireres hos Susanne Ekmann
Jensen på telefon 38 62 17 02 eller e-mail susanne.ekmann.jensen@regionh.dk
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Lona Marie Røner - Stillingstyper
Ledende jordemoder - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-02-2018 - Regionens jobnr.
208430 - Quick-nr.
325135 - Indrykningsdato
13-11-2017 -
Ansøgningsfrist
04-12-2017 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×