Jobbet "Uddannet lægesekretær til Brystkirurgisk afdeling, Herlev Hospital" er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev

Dit næste skridt
Uddannet lægesekretær til Brystkirurgisk afdeling, Herlev Hospital 
 
  • Vi søger 2 nye kolleger, der har lyst til at blive kompetente i sundhedsplatformen sammen med 11 lægesekretærer, 2 receptionister og deres leder 
  • Har du lyst til at være med til fusionsprocessen mellem Brystkirurgisk afdeling, Herlev Hospital og Brystkirurgisk sektion, Rigshospitalet, så er du måske lige den medarbejder, vi søger? 
  • Du bliver ansat på Herlev og Gentofte Hospital.  Brystkirurgisk afdeling ligger fysisk på Herlev Hospital med en udefunktion på Rigshospitalet. Dit primære arbejdssted vil være enten på Herlev Hospital og/eller Rigshospitalet indtil den fysiske fusion, som forventes i 2020, men der vil fremadrettet være mulighed for, at du skal kunne arbejde begge steder. 
Arbejdsopgaverne 
 
Opgaverne består i de kendte arbejdsområder for lægesekretærer med diagnose- og ydelsesregistrering, booking, visitation, klargøring til konferencer, cancerregistrering, ventestatus, bestilling af undersøgelser, epikrisegennemgang, genoptræningsplaner og modtagelse af patienter, derudover de nye arbejdsgange/opgaver i sundhedsplatformen, hvor man typisk arbejder med opgaverne ud fra arbejdslister. 
 
Sekretærgruppen arbejder meget selvstændigt med deres opgaver og har stor indflydelse på egne opgaver/ansvarsområder. Gruppen består stort set af rutinerede medarbejdere, der er kendetegnede ved høj arbejdsmoral og professionalisme, hvor opgaverne løses i en positiv og humoristisk atmosfære.
 
Du skal være uddannet lægesekretær, glad for at arbejde med it-systemer og arbejde 37 timer ugentligt eller efter aftale.  
 
Vi kan tilbyde 
 
  • Seriøse kolleger, der prioriterer gode sociale og arbejdsmiljømæssige rammer 
  • Kolleger, der arbejder effektivt, men med glimt i øjet og en god omgangstone i en travl hverdag 
  • Personlig introduktionsansvarlig 
  • Gode muligheder for indflydelse på egne arbejdsopgaver 
  • Flextid 
Vi forventer, at 
 
  • Du er interesseret i at blive en vigtig og engageret medarbejder i vores sekretærteam 
  • Du prioriterer service og venlighed i din daglige omgangsform med både patienter og kolleger 
  • Du tager aktivt ansvar for egen og afdelingens faglige udvikling 
 
Ansættelsesvilkår
 
37 timer ugentlig eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende retningslinjer.  
Kun uddannede lægesekretærer kommer i betragtning.  
 
Ansøgning
  
Ansøgningsfrist d.12.12.17 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt d.15.12.17. eller løbende efter behov.  
Er du interesseret i at høre nærmere om os eller jobbet, er du velkommen til at komme forbi eller kontakte ledende lægesekretær Lone Gry Schäfer på telefon 29787819 eller på mail lone.gry.schaefer@regionh.dk 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV elektronisk.