Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev

Uddannet lægesekretær til Brystkirurgisk afdeling, Herlev Hospital

Uddannet lægesekretær til Brystkirurgisk afdeling, Herlev Hospital 
 
  • Vi søger 2 nye kolleger, der har lyst til at blive kompetente i sundhedsplatformen sammen med 11 lægesekretærer, 2 receptionister og deres leder 
  • Har du lyst til at være med til fusionsprocessen mellem Brystkirurgisk afdeling, Herlev Hospital og Brystkirurgisk sektion, Rigshospitalet, så er du måske lige den medarbejder, vi søger? 
  • Du bliver ansat på Herlev og Gentofte Hospital.  Brystkirurgisk afdeling ligger fysisk på Herlev Hospital med en udefunktion på Rigshospitalet. Dit primære arbejdssted vil være enten på Herlev Hospital og/eller Rigshospitalet indtil den fysiske fusion, som forventes i 2020, men der vil fremadrettet være mulighed for, at du skal kunne arbejde begge steder. 
Arbejdsopgaverne 
 
Opgaverne består i de kendte arbejdsområder for lægesekretærer med diagnose- og ydelsesregistrering, booking, visitation, klargøring til konferencer, cancerregistrering, ventestatus, bestilling af undersøgelser, epikrisegennemgang, genoptræningsplaner og modtagelse af patienter, derudover de nye arbejdsgange/opgaver i sundhedsplatformen, hvor man typisk arbejder med opgaverne ud fra arbejdslister. 
 
Sekretærgruppen arbejder meget selvstændigt med deres opgaver og har stor indflydelse på egne opgaver/ansvarsområder. Gruppen består stort set af rutinerede medarbejdere, der er kendetegnede ved høj arbejdsmoral og professionalisme, hvor opgaverne løses i en positiv og humoristisk atmosfære.
 
Du skal være uddannet lægesekretær, glad for at arbejde med it-systemer og arbejde 37 timer ugentligt eller efter aftale.  
 
Vi kan tilbyde 
 
  • Seriøse kolleger, der prioriterer gode sociale og arbejdsmiljømæssige rammer 
  • Kolleger, der arbejder effektivt, men med glimt i øjet og en god omgangstone i en travl hverdag 
  • Personlig introduktionsansvarlig 
  • Gode muligheder for indflydelse på egne arbejdsopgaver 
  • Flextid 
Vi forventer, at 
 
  • Du er interesseret i at blive en vigtig og engageret medarbejder i vores sekretærteam 
  • Du prioriterer service og venlighed i din daglige omgangsform med både patienter og kolleger 
  • Du tager aktivt ansvar for egen og afdelingens faglige udvikling 
 
Ansættelsesvilkår
 
37 timer ugentlig eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende retningslinjer.  
Kun uddannede lægesekretærer kommer i betragtning.  
 
Ansøgning
  
Ansøgningsfrist d.12.12.17 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt d.15.12.17. eller løbende efter behov.  
Er du interesseret i at høre nærmere om os eller jobbet, er du velkommen til at komme forbi eller kontakte ledende lægesekretær Lone Gry Schäfer på telefon 29787819 eller på mail lone.gry.schaefer@regionh.dk 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV elektronisk.   
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Kontaktperson
    Lone Gry Schäfer
  • Adresse
    Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-02-2018
  • Regionens jobnr.
    208666
  • Quick-nr.
    325714
  • Indrykningsdato
    28-11-2017
  • Ansøgningsfrist
    12-12-2017 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Adresse
    Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Lone Gry Schäfer
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-02-2018
  • Regionens jobnr.
    208666
  • Quick-nr.
    325714
  • Indrykningsdato
    28-11-2017
  • Ansøgningsfrist
    12-12-2017 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.