Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Nordre Ringvej, 2600 Glostrup

Lægesekretær til Klinik for Rygmarvsskader på Rigshospitalet, Glostrup

Lægesekretær søges til Klinik for Rygmarvsskader på Rigshospitalet, Glostrup
 
Har du lyst til at være med til at sikre, at patienterne i Klinik for Rygmarvsskader får et godt ambulant forløb, og har du lyst til en godt tværfagligt samarbejde?
 
Klinikken 
Vores klinik er en højt specialiseret klinik med fokus på rehabilitering af rygmarvsskadede patienter. Vi følger patienterne hele livet. Vi ligger fysisk i Hornbæk med 2 sengeafdelinger og 1 ambulatorie, men også i Glostrup, hvor vi har tværfaglige ambulatorier, og det er her du får din hovedansættelse. Der kan op til 30 dage årligt blive behov for, at du arbejder i Hornbæk. Vi er mange faggrupper og tæller tilsammen ca. 100 medarbejdere, heraf er vi 5 erfarne sekretærer. 
 
I 2021 samles vores klinik i et nybygget neurohus på Rigshospitalet, Glostrup. 
 
Som lægesekretær vil du få enefunktion i ambulatoriet i Glostrup, hvor du skal samarbejde med læger, sygeplejersker og terapeuter. Du vil danne ’par’ med ambulatoriesekretæren i Hornbæk, sådan at du ikke er alene om opgaverne - vi lægger vægt på at hjælpe hinanden. Da vi er en lille klinik vil du også blive oplært i de øvrige opgaver, vi som sekretærer løser, sådan at du ved behov kan være med til at dække i fx ferietider. 
Sekretærgruppen afholder sekretærmøder og deltager i personaleundervisning, temadage m.m. 
 
Jobbet 
I ambulatoriet vil du modtage patienter, planlægge aftaler, besvare telefoner og bestille transport. Du vil også skulle indkalde patienter fra venteliste, bestille undersøgelser og håndtere svarene, så de er klar til patientens besøg samt ordne arbejdslister i Sundhedsplatformen. Derudover vil du skulle oprette og vedligeholde de forskellige ambulante kalendere.   
 
Om dig 
Du er uddannet lægesekretær og har erfaring med arbejdet i et ambulatorie. Det er en fordel, at du har arbejdet med Sundhedsplatformen, at du er certificeret. Som person er du selvstændig og ansvarlig, og du har gode evner for samarbejde med kolleger. Du kan lide kontakten med patienterne, hvor du er imødekommende med en venlig og tydelig kommunikation.  
 
Ansættelsesvilkår 
Stillingen er på 30 timer fordelt tirsdag til fredag fra 8 – 15.30  og er til besættelse 1. februar 2018 eller snarest herefter. 
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for lægesekretærer indgået mellem HK og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. 
 
Ansøgningsprocedure 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Marianne Egelund på telefon 3863 1981 eller du kan læse mere om klinikken her
Ansøgningsfristen er den 20. december kl. 12.00 
Vi afholder samtaler i uge 52 eller dato efter aftale. 
 
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbeviser online via linket her på siden. 
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Glostrup
  • Kontaktperson
    Marianne Egelund Britbo
  • Adresse
    Nordre Ringvej, 2600 Glostrup
  • Stillingstyper
    Lægesekretærelev
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-02-2018
  • Regionens jobnr.
    208876
  • Quick-nr.
    326170
  • Indrykningsdato
    07-12-2017
  • Ansøgningsfrist
    20-12-2017 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Rigshospitalet, Glostrup
  • Adresse
    Nordre Ringvej, 2600 Glostrup
  • Kontaktperson
    Marianne Egelund Britbo
  • Stillingstyper
    Lægesekretærelev
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-02-2018
  • Regionens jobnr.
    208876
  • Quick-nr.
    326170
  • Indrykningsdato
    07-12-2017
  • Ansøgningsfrist
    20-12-2017 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.