Jobbet "Lægesekretær eller sundhedsservicesekretær til Akut Visitations Afsnit og Skadestuen, Vejle Sygehus" er udløbet

Region Syddanmark

Region Syddanmark

Beriderbakken 4, 7100 Vejle

Dit næste skridt
 
Som led i et styrket samarbejde vil Akut Visitationsafsnit (AVA) og Skadestuen fremover have fælles sekretærplatform, og derfor søger vi en sekretær, der i tæt samarbejde med de to øvrige sekretærer skal betjene begge afdelinger.    
 
AVA og Skadestuen på Vejle Sygehus er en stor del af det akutte beredskab på Vejle Sygehus. Skadestuen har ca. 22.000 kontakter, og AVA omkring 6.500 indlæggelser om året. Patienterne er alle akutte, hvorfor hverdagen er præget af store udsving i patient flow og travlhed. AVA´s vision er at være en akutafdeling, der leverer patientforløb med kvalitet og sikkerhed på højt specialiseret niveau. Vi arbejder målrettet med at optimere patientens vej fra visitationen til rette seng på tværs af specialerne. Skadestuen og AVA er organiseret under medicinsk afdelingsledelse og har fast tilknyttet 3 medicinske overlæger, som fungerer som speciallæger i forhold til de medicinske akutpakkers patientforløb. Visionen er at videreudvikle og optimere den akutte patients forløb på Vejle Sygehus. I skadestuen løser vi mange forskellige opgaver inden for en bred vifte af flere speciale f.eks. ortopædkirurgi, otologi, medicin. Vi er meget stolte af et velfungerende behandler sygeplejerske spor. De fleste patienter er visiterede via skadevisitationen/lægevagten. Udover dette kommer der en del patienter via 112 eller henvender sig i døren. 
 
Vi tilbyder dig som sekretær at: 
  • betjene modtager skranken på AVA og telefonhenvendelser for AVA og skadestuen  
  • registrere indlagte og ambulante patienter i Cosmic Pas og Cetrea 
  • sidde med skaderegistrering, LPR-validering og håndtering af epikriser m.m. 
  • bestille transport, portør, varer, teknisk service m.m. 
  • lave kaffe, rengøre senge, aflevere laboratorieprøver, gå til hånde med andre forfaldende opgaver 
 
Vi forventer at du: 
  • er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær 
  • har erfaring med Cosmic PAS og gerne LPR-validering 
  • er klar til at tage ansvar og handle derefter 
  • er god til at prioritere arbejdsopgaver i pressede situationer  
  • arbejde selvstændig og struktureret, og er smilende og servicemindet 
 
Vi tilbyder: 
  • en travl og afvekslende hverdag 
  • et godt og inspirerende arbejdsmiljø med gode muligheder for personlig udvikling 
  • en fri og uformel omgangstone og et arbejdsklima, der viser vi kan lide hinanden 
  • 4-6 aftenvagter pr måned 
  • Enkelte helligdagsvagter og weekendarbejde efter behov, pt max 5-6 dage pr. kalenderår 
 
Vi søger en sekretær til en fast stilling på 30-32 timer, med tiltrædelse 1 marts 2018 eller efter aftale.  
Hvis du har lyst og vilje til at sende os en ansøgning, så hører vi gerne fra dig inden 5. januar 2018. 
Vi holder samtaler 11. januar 2018 .
 
Ønsker du at høre mere om Medicinsk Afdeling - det naturlige valg, patienten først, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgit Wammen Andersen 7940 5387  
Du er også meget velkommen til, at komme og besøge os.  
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.