Jobbet "Er du vores nye administrative kollega med kompetencer inden for HR og økonomi" er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Bispebjerg Bakke 23, 2400 København NV

Dit næste skridt
Har du lyst og interesse for at supportere vores ledelsesteams i den samlede Akutmodtagelse. Synes du, det er spændende at udarbejde ledelsesinformation, arbejde med personaleadministration og har du erfaring med økonomistyring? 
 
Du får et vigtigt ansvar med styring og controlling af personale fremmøde samt økonomistyring i forbindelse hermed   
 
Dine opgaver vil blandt andet være 
  • Udarbejdelse af ledelsesinformation: Forbrug på løn- og driftsbudget 
  • Styring af lønbudget især i den samlede plejegruppe  
  • Internt og eksternt finansierede puljemidler og konti i den samlede Akutmodtagelse (dvs. Akutmodtagelsen, Afdelingen for Sammenhængende Patientforløb (ASP) og Akutklinikken)  
  • Udarbejdelse af års- og slutregnskaber til bevillingsgiver 
  • HR Personaleadministration for sygepleje i Akutmodtagelsen 
  • Almindelig administrative funktioner  
’Som vores nye medarbejder bliver du vores økonomiske nøgleperson. Du udvikler styringsredskaber og følger op på dette i tæt samarbejde med akutmodtagelsens afsnitsledelser. Du vil være en vigtig del af vores administrative ledelsessekretariat, som har en væsentlig opgave og er med til at understøtte driften i vore samlede Akutmodtagelse og i det tværsektorielle afsnit for sammenhængende forløb’ fortæller ledende oversygeplejerske Charlotte Rahbek.  
 
Teoretisk og praktisk erfaring   
  • Gerne uddannelse i og/eller erfaring med økonomistyring 
  • Kendskab til sygeplejerskernes overenskomst  
  • Erfaren bruger i Silkeborg Data’s programmer, herunder SD-Datawarehouse, SD personaleweb og modul tjenestetid. 
  • Lyst og evne for at arbejde i teams 
Du og det øvrige ledelsessekretariat inddrages i alle væsentlige anliggender i den samlede Akutmodtagelsen i samarbejde med de øvrige ledelsesteams. Både angående planlægning, opgaveløsning og administrative udviklings initiativer.  
 
Yderligere oplysninger og kontakt 
 
Du er velkommen til at rekvirere stillingsbeskrivelse.
 
Du er meget velkommen til at ringe og aftale en uforpligtende rundvisning i Akutmodtagelsen, du kan kontakte:  
 
Charlotte Rahbek, ledende oversygeplejerske tlf. 51 53 79 39 eller via mail: akutmodtagelsen.bispebjerghospital@regionh.dk eller
 
Gitte Leonhardt Larsen, afdelingsledelsessekretær tlf. 51 53 79 39. 
 
Løn og ansættelsesforhold 
 
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomster.  
Stillingsbeskrivelse kan rekvireres. 
 
Ansøgningsfrist 
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, cv m.m. senest d. 14. januar 2018 kl. 12.00 
 
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt med mulighed for en nr. 2 samtale.