Uddannet lægesekretær
Uddannet lægesekretær til Regionshospitalet Horsens, Medicinsk Sengeafsnit 1 (Afsnit for Lunge- og Mavetarmsygdomme) søges til 1 års vikariat fra 1. maj 2018Et års barselsvikariat, 37 timer ugentligt er ledig til besættelse.
Hvem er vi
I Medicinsk Afdeling arbejder 43 sekretærer, fordelt i teams.
Vi er fagligt kompetente og visionære. Vi forholder os til arbejdsgange og bidrager aktivt til at udvikle og forbedre disse. Vores arbejdsmoral er høj. Vi har en god omgangstone og medansvar for de daglige opgaver. Ved spidsbelastninger er vi stolte af at kunne hjælpe hinanden på tværs af teams.
Om stillingen.
Sekretærerne i sengeafsnittene er samlet i ét team, bestående af en teamkoordinator, 7 lægesekretærer og én elev.
I Medicinsk Sengeafsnit 1 er vi to sekretærer.
Du samarbejder med det øvrige personale i sengeafsnittet og også med sekretærerne i de to andre sengeafsnit, som henholdsvis varetager specialerne: diabetes og hormonsygdomme, intern medicin, gigtsygdomme, ældresygdomme, apopleksi og hjertesygdomme. Vi hjælper hinanden på kryds og tværs og samarbejder både i forhold til skriveopgaver og i forhold til fysisk tilstedeværelse i de to andre afsnit ved ferie m.m.
I sengeafsnittet skiftes du og din kollega til at være én uge i henholdsvis receptionen, hvor du er i front, og én uge i et ”stillekontor”, hvor du beskæftiger dig med journalforløb og -skrivning.
Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag - torsdag: kl. 8-15.30 og fredag: kl. 8-15.
Der er lørdagsvagt ca. hver 7. lørdag (rul), og der er også én i vagt på helligdage – med efterfølgende fridage. I disse vagter dækker vi alle tre sengeafsnit. Vi synes selv vi er gode til at fordele helligdagsvagterne mellem os.
Vores nye kollega:
- du er uddannet lægesekretær (krav)
- du har et godt kendskab og kundskab til de medicinske specialer
- du har høje kompetencer ift skrivearbejde, idet sengeafsnittet er en afdeling med et højt patientflow.
- du har et indgående kendskab og jonglerer professionelt rundt i regionens IT-systemer.
- du er teamplayer, kan inspirere, udvikle og samtidig være løsningsorienteret
- du er i stand til at se muligheder og udnytte ressourcer bedst muligt
- du er fagligt velfunderet og god til at prioritere arbejdsopgaver i en travl hverdag
- du er forandringsparat, fleksibel og har en stabil fremmødeprofil
- er engagerede og målrettede.
- er åbne over for initiativer og gode ideer
- giver dig mulighed for at lære spændende specialer
- tilbyder dig en hverdag, hvor vi vægter et godt arbejdsmiljø og samarbejde, hvor humor også er en del af arbejdsglæden
er du meget velkommen til at kontakte koordinator for sengeafsnittene, Gabrielle Vinther, 2075 5913 (mobil) eller lægesekretær Theresa Møller Clausen, 7842 6809 eller undertegnede på 5122 4497 (mobil)
Du er også velkommen til at kigge forbi. Vi viser gerne vores dejlige afdeling frem.
Stillingen er omfattet af NyLøn.
Ansøgning sendes elektronisk via dette stillingsopslag og stiles til ledende lægesekretær Judith Prang.
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Ansøgningsfrist onsdag den 7. marts.
Samtaler: tirsdag den 13. marts 2018.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Horsens - Adresse
Sundvej 30, 8700 Horsens -
Kontaktperson
Judith Riget Prang - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Vikariat - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-05-2018 - Regionens jobnr.
12756 - Quick-nr.
329432 - Indrykningsdato
22-02-2018 -
Ansøgningsfrist
07-03-2018 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×