Jobbet "Lægesekretær til spændende stilling i Børneklinikken" er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Blegdamsvej 9, 2100 København Ø

Dit næste skridt
Juliane Marie Centret
 
Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret, dygtig til at koordinere og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega.  
 
Vi søger pr. 1. maj 2018 eller snarest derefter en ny kollega på 35 timer.  
 
Børneklinikken varetager behandlingen af børn i alderen 0-16 år. Klinikken har 27 heldøgns senge, et dagkirurgisk afsnit og et ambulatorium. Børneklinikken varetager behandlingen af børn inden for fem forskellige kirurgiske specialer som er plastikkirurgien (læbe- ganespalter blandt andet), ortopæd kirurgien, øre-, næse-, halskirurgien, tand- mund- og kæbe kirurgien samt øjenkirurgien. Indenfor læbe- ganespalte kirurgien har klinikken landsdelsfunktion.  
 
I Børneklinikken søger vi en sekretær og operationskoordinator til vores sengeafsnit for Læbe-Ganespaltebørn. Sekretæren er vores ansigt udadtil, og møder patienter, pårørende og andre faggrupper med et smil. Sekretæren varetager alle sekretærfunktioner i sengeafsnittet, herunder sengeafsnittets telefon. 
 
I sundhedsplatformen indbefatter det: At ajourføre indlæggelser og udskrivelser, håndtere arbejdslister for afsnittet herunder kodefordeler, best./ord., henvisninger, fejl- og mangellister og epikriser mm. 
 
Sekretæren sørger ligeledes for operationskoordinering, booking og visitation. Dette foregår i tæt samarbejde med teamets plastikkirurger, og Plastikkirurgisk Klinik. Der er et tæt og godt samarbejde med både læger og sygeplejersker i klinikken. 
 
Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje. 
 
Vi tilbyder: 
• Et godt tværfagligt samarbejde, med patientforløbene som omdrejningspunkt. 
• Forskellige typer af sekretæropgaver, inden for et spændende speciale. 
• En dynamisk og levende arbejdsplads. 
• En hverdag hvor du selv har stor indflydelse, og hvor frihed under ansvar er gældende. 
 
Du er: 
• Uddannet lægesekretær. 
• Har erfaring fra lignende stillinger, og gerne erfaring med operationskoordinering. 
• Erfaring med Sundhedsplatformen. 
• Kan arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for at bevare overblikket. 
• Kan arbejde selvstændigt.  
• Har et glimt i øjet, og har fokus på det gode samarbejde. 
 
Det siger sig selv, at du skal se tingene i det store billede, og det skal være naturligt for dig at tage medansvar for andre opgaver end dine egne. Vi løfter i flok, og gør det med et smil. Du skal have lyst til en hverdag hvor du selv strukturer, og hvor du arbejder selvstændigt. 
 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte Trine Spiegelhauer, oversygeplejerske for Børneklinikken på 3545 0523 
 
Løn og arbejdstid:  35 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst. 
 
Ansøgningsfrist:  Den 19. marts 2018.
 
Ansættelsessamtaler: afholdes den 21. marts. 
 
Søg stillingen via nedenstående link: 
 
Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. 
 
Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. 
 
Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.