Jobbet "Lægesekretær til Intensiv - VITA" er udløbet

Region Syddanmark

Region Syddanmark

Sdr. Boulevard 29, Indgang 5, Penthouse 2. sal, 5000 Odense C

Dit næste skridt

Til Anæstesiologisk-Intensiv afsnit VITA søger vi en lægesekretær ca. 30 timer i gennemsnit per uge.

VITA-sekretariatet varetager kerneopgaver som tidstro registrering, journalskrivning og modtagelse af pårørende/receptionsfunktion.

Timerne fordeles i et 4 ugers grundrul med blandede vagter, hvor der udover almindelig dagtid også er sen- og weekendvagt. På de 4 uger vil der i gennemsnit være tale om 5 senvagter fra kl. 12.00 til kl. 19.00 og en weekendvagt (almindelig dagtid). 

VITA er et højteknologisk postoperativt intensivafsnit for hjerte-, lunge- og karkirurgiske samt hjertemedicinske patienter i Region Syddanmark og Region Sjælland. VITA er et travlt og til tider hektisk afsnit, men vi passer godt på hinanden, og der er et stort socialt engagement.

Sekretariatet i VITA består af 4 lægesekretærer (inklusiv dig) som i et team varetager de daglige opgaver. Sekretariatet servicerer alle faggrupper og er i daglig tæt dialog og samarbejde med mange personaler. Det kræver stor fleksibilitet, ansvarlighed og gode samarbejdsevner.

Vi prioriterer service af høj kvalitet i forhold til samtlige faggrupper, patienter og pårørende. Sekretariatet har en del kontakt med pårørende, og vi arbejder naturligvis ud fra OUH's målsætning om patient og pårørende først.

Stillingen omfatter bl.a.

  • journalskrivning
  • registreringsopgaver og telefonpasning
  • generel sekretariatsfunktion for medarbejdere i VITA
  • receptionsfunktion med modtagelse af pårørende og samarbejdspartnere
  • korrespondance for afdelingens 6 overlæger samt 19 afdelingslæger med fast tilknytning til afdelingen.

Personlige kvalifikationer
Vi forventer, at du

  • er serviceminded og udadvendt
  • er fleksibel
  • har empati og god kontakt med pårørende
  • er indstillet på i høj grad at samarbejde med pleje- og lægegruppen
  •  har fingeren på pulsen i forhold til forskellige opgaver i afdelingen
  •  kan varetage dine arbejdsopgaver selvstændigt og kunne tåle afbrydelser.

Faglige kvalifikationer
Vi forventer, at du

  • er uddannet lægesekretær (et krav)
  •  har erfaring fra Cosmic/C-PAS og Microsoft-Office pakken

Har du mod på nye udfordringer, kan vi tilbyde
Et arbejde i en spændende afdeling, hvor vi lægger vægt på gode arbejdsvilkår, gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Gode og fleksible kollegaer, der bakker hinanden op i hverdagen – også på tværs af faggrupper.

Samtalerne afholdes torsdag den 21. marts fra kl. 11.00. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Susann Duedal Gaardboe, telefon: 65 41 18 39.

Vi glæder os til at høre fra dig.