Region Syddanmark

Region Syddanmark

Sygehusvej 24, 6000 Kolding

Lægesekretær, barselsvikar til Døgnsekretariatet i Akutafdelingen - Kolding Sygehus

Juhuuu - vi skal have en baby -  og derfor søger vi en engageret lægesekretærvikar til Døgnsekretariatet i Akutafdelingen – Kolding Sygehus

Har du lyst til at arbejde med akutte patienter på en spændende og afvekslende arbejdsplads sammen med et dygtigt og engageret team? Så er muligheden der nu.

Vi søger en barselsvikar til Døgnsekretariatet i Akutafdelingen. Stillingen er med blandede vagter - dagvagter, aftenvagter, nattevagter, weekendvagter og helligdagsvagter, dvs. at sekretariatet er bemandet hele døgnet og året rundt. 

Vikariatet er af ca. 1 års varighed. Stillingen er 34 timer pr. uge, og ønskes besat pr. 010618.

Så hvis:

  • du er uddannet lægesekretær – hvilket er et ufravigeligt krav
  • du har kendskab til Cosmic og Cetrea
  • du kan sætte patienten i centrum
  • du mestrer at have mange bolde i luften, kan bevare overblik og er yderst fleksibel
  • du er serviceminded med humoristisk sans
  • du er omstillingsparat hver dag og kan mestre temposkift
  • du bidrager til det virkeligt gode samarbejde
  • du sikrer god trivsel og teamånd
  • du evt. har erfaring fra skadestue/akutmodtagelse
  • du vil prøve de skiftende arbejdstider

vil det glæde os rigtig meget, at høre fra dig.

Hvem er vi:

Vi er 15 lægesekretærer, der sætter arbejdsglæde, arbejdsmoral og fleksibilitet i højsædet. Vi bor i nye lokaler i Akutafdelingen på Akutsygehuset, og er i gang med at finpudse arbejdsgange og indretning. Vi holder meget af vores arbejdsplads, og vi ser det som et fælles mål, at skabe et sted, hvor alle trives og kan lide at være. Sammen er vi stærke.

Arbejdslivet i Akutafdelingen er uforudsigeligt, men det er helt sikkert, at vi har meget stor patientkontakt og det kræver et tæt og godt samarbejde med både sygeplejersker, læger og lægesekretærkolleger, at få patienten til at føle sig mødt, set og sat i centrum.

Vi opfatter de skiftende vagter som en fordel, for arbejdsugen bliver brudt op og erstattet med andre mødetider og dermed også med andre muligheder. Prøv det - det er stærkt vanedannende. Desuden har vi rulleplan og helligdagsrul.

Vores arbejdsopgaver er:

  • Modtagelse af patienter til Skadestuen og til de øvrige zoner i Akutafdelingen
  • Vi modtager patienter indbragt med ambulance såvel som selvhenvendere
  • Vi modtager alle telefonopkald til Skadestuen
  • Vi registrerer alle patienter i Cosmic og Cetrea
  • Derudover har vi forskellige administrative og patientrelaterede funktioner og opgaver
  • og en helt masse andet spændende og hvor 2 dage ikke er ens

Det vil med fordel være en god egenskab at være en ”blæksprutte” og have flair for, hvor en situation kan styrkes, uden at være fastlåst af faggrænser.

I sekretariatet har vi en elevvejleder, men alle er med til at uddanne vores elever og klæde nyansatte på, så vi hele tiden er opdaterede og kan yde en optimal service.

Afdelingen benytter talegenkendelse og digital diktering

Løn:

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Introduktion:

Du vil i løbet af de første uger modtage en grundig introduktion og blive sidemandsoplært af dine kolleger, som kan hjælpe dig med næsten alt. For os er god introduktion en selvfølge.

Har du spørgsmål eller lyst til at komme på besøg:

Du er meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lene Paulin Thomsen, 76363192 med spørgsmål eller med ønske om at se vagtplanen, få den tilsendt pr. mail eller komme, hente den, få den gennemgået og samtidigt få en rundvisning i afdelingen og ”føle pulsen”.

Alt dette kan du nu blive en del af – vi glæder os til at høre fra dig, så skriv til os og send din ansøgning på nedenstående link. Jo før jo bedre.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning samt CV senest 080418.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus
  • Kontaktperson
    Lene Paulin Thomsen
  • Adresse
    Sygehusvej 24, 6000 Kolding
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-06-2018
  • Regionens jobnr.
    203355
  • Quick-nr.
    330306
  • Indrykningsdato
    12-03-2018
  • Ansøgningsfrist
    07-04-2018 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus
  • Adresse
    Sygehusvej 24, 6000 Kolding
  • Kontaktperson
    Lene Paulin Thomsen
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-06-2018
  • Regionens jobnr.
    203355
  • Quick-nr.
    330306
  • Indrykningsdato
    12-03-2018
  • Ansøgningsfrist
    07-04-2018 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.