Lægesekretærer, SoSu’er eller Sundheds- og Servicesekretærer til administrativt arbejde på Fødegangen, Gynækologisk Obstetrisk Afdeling, Herlev Hospital
Lægesekretærer, so-su’er eller sundheds- og servicesekretærer
til administrativt arbejde på Fødegangen, Gynækologisk Obstetrisk Afdeling,
Herlev Hospital
Trives du i
et travlt miljø, med mange jern i ilden og med varierende arbejdsopgaver? Er du
udadvendt, imødekommende og finder det tværfaglige samarbejde interessant? Så
er det måske dig vi søger.
Gynækologisk
Obstetrisk Afdeling på Herlev Hospital, der varetager ca. 5.500 fødsler årligt,
søger kollegaer til ny spændende stilling med administrerende profil. Der søges
fire kollegaer i varierende timeantal (32-35 timer) med en arbejdstid fra
8-15/15-22 fordelt på alle ugens 7 dage, med vagt hver
anden weekend.
Vi ønsker at
uddelegere og optimere et antal administrative opgaver, og således styrke
arbejdsgangene for afdelingen som helhed.
Stillingen
vil løbende være i udvikling, og der vil derfor være god mulighed, for at du
kan præge den endelige stillingsbetegnelse på sigt. Da arbejdsopgaverne
hovedsageligt vil være af administrativ karakter, er det en forudsætning at du
har godt IT-kendskab - afdelingen arbejder bl.a. med SundhedsPlatformen (SP),
hvorfor kendskab til denne er en fordel. Ligeledes forventes det, at du er organisatorisk
anlagt og serviceminded.
Opgaverne vil blandt andre være:
- Bestille planlagte samt akutte blodprøve ordineret af jordemoder/læge
- Kode diverse ydelser i SP
- Modtage, indlægge, overflytte samt udskrive patienter i SP
- Oprette nyfødte
- Indscanne journalmateriale
- Sørge for afslutning af journaler så som arkivering
- Sørge for opfyldning af materiale i form af pjecer m.v.
- Besvare telefoniske henvendelser af varierende karakter
- Bestilling af varer samt fejlmelding af diverse udstyr o.a.
Vi forventer,
at du er omstillingsparat og mestrer dét, at have mange bolde i luften på én
gang. Du har et proaktivt mind-set og er i stand til selv at se og gribe nye
opgaver. Du er en god team-player og arbejder aktivt for, at være en loyal og
god samarbejdspartner for både jordemødre, læger, SoSu’er samt afdelingens øvrige
sekretærer.
Hvis dette
lyder som en stilling for dig, så hører vi gerne fra dig.
Ansøgningsfrist
Søndag den 24.
juni 2018.
Har du
spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte
vicechefjordemoder Andrea Vinten på tlf. 38 68 24 37.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Herlev Hospital - Adresse
Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev -
Kontaktperson
Andrea Vinten - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-08-2018 - Regionens jobnr.
212621 - Quick-nr.
354383 - Indrykningsdato
15-06-2018 -
Ansøgningsfrist
24-06-2018 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×