Region Midtjylland

AKUT, Holstebro

Lægårdvej 12, 7500 Holstebro

Lægesekretær, Akut Holstebro

Vi søger nye lægesekretærer til Akutsekretariatet i Holstebro, som har lyst til at være en del af vores spændende og dynamiske afdeling, hvor afvekslende arbejdsopgaver, samarbejde og gode patientforløb er nøgleord.
 
Drømmer du om et job, hvor lægesekretærerne er med i første række og hvor patientkontakt ikke blot foregår henover en skranke – så læs videre!
 
Vi tilbyder dig en udfordrende og varieret hverdag, der kombinerer patientkontakt med journalskrivning og ad hoc opgaver. Her er mulighed for personlig og faglig udvikling i et miljø, hvor såvel det mono- som tværfaglige samarbejde vægtes højt.
 
Akutsekretariatet, Holstebro, varetager følgende funktioner:
  •  Bemander koordinatorfunktionen i samarbejde med sygeplejerske - hvilket blandt andet indebærer modtagelse og registrering af alle skadestuepatienter, modtagelse af pårørende, kontakt til præhospitalet og oprettelse af patienter på Klinisk Logistik
  • Journalskrivning og registreringsopgaver vedrørende den akutte patient
  • Almindeligt forefaldende arbejde såsom post, telefonbetjening, bestilling af depotvarer og pjecer
  • Journalskrivning for alle afdelinger i Hospitalsenheden Vest samt psykiatrien i vagttid.
Det er vigtigt, at du mestrer at have mange bolde i luften. Du skal kunne håndtere afbrydelser og bevare overblikket over det høje patientflow i Akutafdelingen.
 
Som lægesekretær i Akutafdelingen er du vores ansigt udadtil. Vi lægger derfor vægt på, at du kan møde vores patienter, pårørende og samarbejdspartnere på en imødekommende og hjælpsom måde – også når vi har travlt.
 
Vi tilbyder dig:
  • Et afvekslende job, hvor der roteres mellem funktionerne
  • Teamånd – både mono- og tværfagligt
  • Mulighed for at beskæftige sig med mange forskellige specialer
  • Patientkontakt i første række
  • Indflydelse på planlægning af din arbejdstid
  • Nøglefunktioner og ansvarsområder – afhængig af interesse og kompetencer
  • Et job, hvor arbejdsopgaver altid overgives til kollega, når du tager hjem
  • Frihed på "skæve" tidspunkter – det kommer til at betyde mere, end du tror
  • Gode kolleger og et godt socialt fællesskab
Derfor vil vi gerne, at du:
  • Kan skabe dig et godt overblik, planlægge og prioritere dine arbejdsopgaver
  • Er "team-player", tænker "vi" og ikke "jeg"
  • Af natur er du åben, imødekommende og serviceminded
  • Kan bevare roen i pressede situationer
  • Arbejder engageret og varetager dine arbejdsopgaver ansvarsfuldt
  • Er fleksibel og tiltrækkes af at "smøge ærmerne op"
  • Kan se en fordel i skiftende arbejdstider og rotation imellem de forskellige funktioner
  • Besidder bred IT-kompetence, det er en fordel at kende EPJ og Klinisk Logistik
  • Sidst - men ikke mindst vigtigt – er i besiddelse af en positiv indstilling og kan medvirke til at bevare vores gode arbejdsmiljø
Arbejdstider
Hos os er sekretærfunktionen central, og vi er naturligvis til stede, når der er brug for os – og det er der hele døgnet rundt. Akutsekretariatet bemandes fra kl. 7-15, kl. 15-23 og kl. 23-07. Fordelingen af dag-, aften- og nattevagter tilpasses – så vidt muligt - den enkeltes ønsker.
Du skal påregne vagt ca. hver 3. weekend – men det betyder, du får frihed på "skæve" tidspunkter – og bliver du garanteret hurtigt afhængig af det.
Vi bruger Min Tid til planlægningen, hvilket betyder, du kan se dine arbejdstider, ferie og fridage på din smartphone.
 
Nysgerrig på mere – det håber vi!
Har du spørgsmål til stillingen eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte lægesekretær, Vivi Møller Svane 78 43 20 30 eller leder af Akutsekretariatet, Camilla Østergaard tlf.: 23 43 90 54.
Stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres på nedenstående link:
https://rm.emply.net/GetFile.aspx?id=c4c49412-c501-43cc-bf06-a9adc2c86321
 
Vil tilbyder en fast stilling, som udelukkende besættes med en uddannet lægesekretær.
 
Stillingerne er med tiltrædelse den 1. oktober 2018, eller efter aftale.
Ansøgningsfrist tirsdag d. 21. august 2018 og samtaler afholdes mandag d. 27. august 2018.
 
Du kan søge jobbet (online på www.vest.rm.dk) ved at klikke på "Søg job". Vedhæft din ansøgning og dit CV. 
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.










Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
 

 
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Holstebro
  • Kontaktperson
    Camilla Østergaard
  • Adresse
    Lægårdvej 12, 7500 Holstebro
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2018
  • Regionens jobnr.
    14172
  • Quick-nr.
    355150
  • Indrykningsdato
    06-07-2018
  • Ansøgningsfrist
    21-08-2018 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Holstebro
  • Adresse
    Lægårdvej 12, 7500 Holstebro
  • Kontaktperson
    Camilla Østergaard
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-10-2018
  • Regionens jobnr.
    14172
  • Quick-nr.
    355150
  • Indrykningsdato
    06-07-2018
  • Ansøgningsfrist
    21-08-2018 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.