Lægesekretær til Øre-, Næse- og Hals Kirurgi
Vi søger en uddannet lægesekretær til et 1-årigt vikariat på 37 timer ugentligt, med tiltrædelse 1. oktober 2018 eller hurtigst muligt efter aftale.Øre-, Næse- og Halskirurgi er en afdeling med både højt specialiseret, regional og hovedfunktion indenfor specialet. Afdelingen er karakteriseret ved et højt aktivitetsniveau og et udbygget samarbejde med de øvrige øre-næse-halsafdelinger i Region Midt og med en del andre specialer på AUH.
I afdelingen er vi ca. 18 lægesekretærer, som i juni 2018 flyttede fra Nørrebrogade ud under fælles tag i Skejby.
Sekretariatet flytter nu til endelig placering i storrumskontorer den 30. november 2018. Det er derfor en forudsætning, at du trives i højt tempo med kolleger tæt omkring dig. Arbejdstiden er mandag til torsdag kl. 8-15.30 og fredag 8-15.00. Efter grundig introduktion vil du blive en del af et senvagtsrul med vagt til kl. 17.00, ca. 1-2 gange om måneden. Senvagten er fortrinsvis til skrivning af operationer og hastende notater.
I afdelingen er der mange journalnotater i hverdagen, hvorfor det er et krav, at du er uddannet lægesekretær og har kvalifikationerne og lysten til journalhåndtering en stor del af arbejdstiden. I stillingen indgår også skrankefunktion i vores klinik, herunder modtagelse af patienter, bestilling af transport og booking af kontroltider.
Vi tilbyder dig
Et afvekslende og udfordrende arbejde i et spændende speciale med høj aktivitet – med fokus på professionalisme, faglighed og det gode patientforløb. Omgangstonen er positiv og afslappet med et velfungerende mono- og tværfagligt arbejdsmiljø. Afdelingen er i stadig udvikling, og vi har fokus på optimering og forbedring af arbejdsgange, som du får mulighed for at sætte dit præg på.
Vi forventer, at du
- er uddannet lægesekretær
- er fagligt dygtig og har god erfaring med relevante IT- og patientregistreringssystemer
- har et indgående kendskab til, interesse i og er fortrolig med MidtEPJ
- har gode formulerings- og kommunikationsevner
- prioriterer kvalitet i arbejdet og altid har fokus på det gode patientforløb
- trives med personlig kontakt i forbindelse med patientmodtagelse, booking, telefonopkald og yder alle en god service
- har gode samarbejdsevner og ”team-ånd”
- aktivt medvirker til det gode samarbejdsmiljø, og er en god kollega
- tager medansvar for, at tingene kan lykkes i en travl hverdag
- er ansvarlig, fokuseret og struktureret
- kan trives på en arbejdsplads med mange forstyrrelser, herunder i storrumskontormiljø
- er mødestabil
Arbejdsopgaverne vil primært bestå af
- skrivning, registrering og kvalitetsopfølgning af patientforløb
- skrankefunktion i Øre-, Næse- og Halskirurgisk Klinik
- booking af kontroltider og telefonpasning
- registrering iht. gældende retningslinjer indenfor udredningsret, behandlingsgaranti og øvrige lovmæssige patientrettigheder
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Lone Nielsen.
Har du lyst til at være en del af vores dygtige sekretærgruppe, og vil du være med til at gøre en positiv forskel, så send din ansøgning via nedenstående link, så vi har den senest tirsdag den 25. september 2018. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Ansøgningsfrist den 25. september 2018, samtaler finder sted 26. september 2018 fra kl. 8.00.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Aarhus Universitetshospital - Adresse
Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N -
Kontaktperson
Lone Nielsen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Vikariat - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-10-2018 - Regionens jobnr.
14736 - Quick-nr.
357388 - Indrykningsdato
13-09-2018 -
Ansøgningsfrist
25-09-2018 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×