Hotelsygeplejerske til hotelfunktion i Patient- og Pårørendeservice, Odense Universitetshospital (OUH)
Hvem er vi?
- Kan leve op til OUH's bærende værdier: Ordentlighed i det, vi siger, vækst i fagligheden og rum til fornyelse og begejstring
- Vi ønsker, at du er uddannet sygeplejerske og har flere års klinisk erfaring fra et eller flere områder
- Er serviceminded og kundeorienteret og kan se enhver given situation med patientens øjne og konstruktivt vurdere, hvorvidt noget kan gøres bedre
- Er parat til et job, hvor brugen af de sygeplejefaglige kompetencer, oftest er i få akutte situationer
- Du ser muligheder i et job, hvor hovedparten af arbejdsopgaven består af kommunikative og administrative opgaver og ikke instrumentel sygepleje
- Kan lide at arbejde selvstændigt, og ofte i solo-vagter
- Har et lyttende og empatisk væsen, der kan konfliktnedtrappe og være en god ambassadør for OUH
- Kan bevare roen og overblik i komplekse situationer
- Kan fungere i positivt, tværfagligt samspil med ledergruppe, sekretærer og øvrige samarbejdspartnere
- Har gode sprog -og IT kundskaber, og flair for at sætte sig ind i nye systemer
- Kan acceptere under introduktion til og opstart i stillingen, at gå fra at være ekspert til at blive ’novice’
Hvilke opgaver skal du varetage?
- Varetage patientsikkerheden døgnet rundt og sikre korrekt hjælp til patienter i få akutte situationer
- Kunne håndtere administrative opgaver og dialog med patienter/pårørende og samarbejdspartnere på samme tid
- Indgå i rollen som dialogkoordinator i afdelingens henvendelsessted og tale med patienter og pårørende, som gerne vil komme med input til, hvordan vi som sygehus kan forbedre os
- Planlægge og koordinere værelsesfordeling ved gæsters ankomst og afrejse
- Koordinering med serviceassistenterne omkring rengøringen
- Udføre receptionsarbejde og booking i relation til gæsternes individuelle behov
- Yde støtte og omsorg til hotelpatienter og pårørende
- Tage initiativ til relevant kontakt med hospitalets afdelinger via kontaktpersonordningen
- Udvikle serviceniveauet og kvaliteten i egen funktion
- I dine handlinger kunne efterleve vores servicekoncept
Vi tilbyder?
- Grundig og målrettet introduktion
- Løbende sparring med kontaktpersoner
- En alsidig hverdag med mange udfordringer og et højt tempo
- En spændende måde at arbejde som sygeplejerske på
- Gode kolleger og godt tværfagligt samarbejde præget af en uformel og 'varm' tone
- Udviklingsmuligheder i en hel ny afdeling, som du sammen med dine andre kolleger skal være med til at forme
Vi er 10 sygeplejersker, der alle arbejder på deltid og i gennemsnit hver 3. weekend. Vi dækker 24 timer i døgnet, 365 dage om året. Vi har tre forskellige mødetider i dagvagterne samt aftenvagter med rådighed fra vagtværelse om natten. Alle deltager i alle vagttyper. Derfor skal du kunne dække dag, aften/nat. Foruden hotelreceptionen bemander vi i dagtiden afdelingens henvendelsessted for patienter og pårørende i forhallen, hvor vi går i dialog og tager imod input til forbedringer.
Løn og ansættelsesforhold
I henhold til overenskomst mellem Sundhedskartellet og Danske Regioner.
Din ansøgning
Sendes via link i dette jobopslag.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 25.10. 2018
Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til: sekretariatsleder Katja Holm Hansen på tlf. 65411372 eller rette dem på mail til katja.hansen@rsyd.dk
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 1, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Katja Hansen - Stillingstyper
Administrativ sygeplejerske - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-12-2018 - Regionens jobnr.
205233 - Quick-nr.
358013 - Indrykningsdato
01-10-2018 -
Ansøgningsfrist
21-10-2018 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×