Region Midtjylland

Medicinsk afdeling sekretariat

Sundvej 30, 8700 Horsens

Lægesekretær/koordinator til Hjerteklinikken

Er du vores nye koordinator?
Hjerteklinikken, Regionshospitalet Horsens søger uddannet erfaren lægesekretær snarest muligt, 37 timer ugentligt.
 
Har du lyst og evne til:
  • at tilrettelægge den daglige drift i Hjerteklinikken?
  • at tage medansvar for at udnytte tilstedeværende ressourcer mest hensigtsmæssigt?
  • at sikre hensigtsmæssige arbejdsgange og et optimalt arbejdsmiljø?
 så er det dig vi søger.
 
I Medicinsk afdeling er vi 43 lægesekretærer, fordelt i teams, med hver deres koordinator, herunder også Hjerteklinikken, hvor vi er 13 friske og dygtige lægesekretærer og én elev.
 
Hjerteklinikken beskæftiger sig med undersøgelse og udredning for hjertesygdomme, herunder Hjerte-CT, ultralyd, arbejdstest, døgnblodtryksmåling og Holter-monitorering.
Vi arbejder med rotation i opgaverne. Vi har gode erfaringer med vekslende arbejdsopgaver; det øger kompetencerne og dermed de samlede kompetencer i afdelingen/klinikken. Vi servicerer også Klinik for ældresygdomme og Dialysen.
Flere sekretærer har en ”opkobling”, dvs. de primært skriver hjemmefra x 1 ugentligt. Alle sekretærer i klinikken indgår i en senvagt - tirsdage til kl. 18 - ca. hver 8. uge.
Foruden koordinatorfunktionen vil du også være en del af de daglige opgaver.
 
Du
  • er uddannet lægesekretær (krav)
  • har et godt kendskab og kundskab til det medicinske speciale
  • har høje kompetencer og er fagligt velfunderet
  • har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • har et indgående kendskab og jonglerer professionelt rundt i regionens IT-systemer
  • er teamplayer, kan inspirere, udvikle og samtidig være løsningsorienteret.
  • har en stabil fremmødeprofil
 
Vi
  • er engagerede og målrettede
  • er åbne overfor initiativer og gode ideer
  • tager del i teamets udvikling og bidrager til løsningsforslag
  • vægter et godt arbejdsmiljø og samarbejde, hvor humor også er en del af hverdagen.
  • synes selv vi er verdens bedste afdeling/team
Vil du høre mere
er du meget velkommen til at kontakte lægesekretærerne Anne Mette Vinther, 7842 6859, Merete Thompson, 7842 6858 eller ledende lægesekretær Judith Prang på 5122 4497 (mobil), hvor funktionsbeskrivelse også kan rekvireres.
 
Stillingen er omfattet af NyLøn.
 
En forudsætning for ansættelse ved hospitalet er, at der gives samtykke til indhentelse af børneattest og denne er tilfredsstillende.
 
Ansøgningsfrist: tirsdag den 6. november. Samtaler: uge 46.
 
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
 
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Horsens
  • Kontaktperson
    Judith Riget Prang
  • Adresse
    Sundvej 30, 8700 Horsens
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-12-2018
  • Regionens jobnr.
    15063
  • Quick-nr.
    358528
  • Indrykningsdato
    11-10-2018
  • Ansøgningsfrist
    06-11-2018 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Horsens
  • Adresse
    Sundvej 30, 8700 Horsens
  • Kontaktperson
    Judith Riget Prang
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-12-2018
  • Regionens jobnr.
    15063
  • Quick-nr.
    358528
  • Indrykningsdato
    11-10-2018
  • Ansøgningsfrist
    06-11-2018 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.