Jobbet "Lægesekretær Ortopædkirurgisk" er udløbet

Region Midtjylland

Ortopædkirurgisk, Holstebro

Lægårdvej 12, 7500 Holstebro

Dit næste skridt
Er det blevet tid til nye udfordringer?
Så er vi 20 friske sekretærer, som venter på netop dig!
 
Vi søger derfor nye kollegaer til:
2 stillinger på 37 timer som lægesekretær pr. 1/1-2019 – eller snarest muligt.
 
Hvem er vi?
Ortopædkirurgisk afdeling kendetegnes ved optimerede patientforløb, hvor tværfaglige aktører samarbejder ligeværdigt og sikrer medinddragelse af patient og pårørende. Der arbejdes i teams relateret til patientforløb indenfor hofte og knæ, idræt, skulder/albue, fod/ankel, hånd, skader og sår.
Sekretærerne spiller en central rolle i hele patientforløbet og arbejder, på baggrund af stor specialekendskab, med brede og dybe kompetencer i løsningen af alle opgaverne.
 
Hvad vil vi?
•Være blandt de 5 bedste Ortopædkirurgiske Afdelinger i Danmark, når det kommer til sundhedsfaglig, organisatorisk og patientoplevet kvalitet samt medarbejdertilfredshed og produktivitet.
•Være i stand til at give akutte ortopædkirurgiske patienter, i Hospitalsenheden Vest’ naturlige optageområde, en højt specialiseret behandling.
 
Kan du svare "ja" til flg:
  • Gennemført Lægesekretæruddannelse
  • Kan håndtere en aktiv, udfordrende og varieret arbejdsdag
  • Kan bevare roen og overblikket, når tingene går stærkt
  • Er ansvarsfuld, selvstændig og har en høj arbejdsmoral
  • Gode formulerings- og kommunikationsevner, herunder IT
  • Er interesseret i kontinuerlig kompetenceudvikling, og ser muligheder frem for begrænsninger
  • Evner selvstændig opgaveløsning og medvirker til udvikling af egen arbejdsplads
  • Visionær og målrettet i forhold til nye opgaver
  • Er en loyal medarbejder, der medvirker til det gode samarbejdsmiljø, og er en god kollega
  • Udviser engagement og er initiativrig, såvel fagligt som socialt
  • Gode samarbejdsevner og humoristisk sans
  • Serviceminded
 
Så tilbyder vi:
  • Et engageret team af lægesekretærer, hvor faglig stolthed og vilje dominerer fællesskabet.
  • Et godt tværfagligt samarbejde.
  • En hverdag hvor aldrig 2 dage er ens.
  • Fokus på kvalitetssikring af effektivt patient flow
  • Alle administrative opgaver i forbindelse med et patientforløb
  • Bookingopgaver
  • Vejledning af patienter i ventetider, rettigheder m.m.
  • Patientregistrering
  • Arbejde med databaser
  • Telefonpasning
  • Receptionsopgaver
  • Vejledning af elever og nye kollegaer
  • Tværfaglige samarbejdsopgaver
  • Projektarbejde og mange andre individuelle ansvarsområder
  
Praktiske oplysninger
Du kan få yderligere information om stillingen og Hospitalsenheden Vest på www.vest.rm.dk eller ved at kontakte afdelingssygeplejerske og leder af sekretariatet Susanne Gammelgaard, tlf. 7843 7504.

Ansættelse 1.1.2019 – eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Ansættelsessamtaler vil finde sted onsdag den 28/11-2018

Du kan søge jobbet online ved at klikke på ”Søg job”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. ?

Ansøgningsfristen.: 25/11-2018

 
Stillings og funktionsbeskrivelse