Lægesekretær til Akutmodtagelsen
Du er uddannet lægesekretær og vil gerne være en del af
en afdeling med særlig fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med
fokus på lægesekretærernes vigtige rolle i patientforløbet samt patientflowet i
en travl og varieret hverdag i Akutmodtagelsens skadeafsnit på Bispebjerg
Hospital.
Lægesekretærerne
synes, det er spændende og attraktivt at arbejde i Akutmodtagelsen fordi:
- Vi har fleksible arbejdstider og dermed anderledes frihed
- Dagene er uforudsigelige, og der er variation i dit arbejde som lægesekretær
- Mulighed for indflydelse på planlægning af arbejdstid
- Gode mono- og tværfaglige kollegaer og et socialt fællesskab
- Vekslende funktioner fra vagt til vagt
- Faglig og personlig udvikling gennem arbejdet
- Mulighed for indsigt i mange forskellige specialer
Arbejdsopgaverne
i Akutmodtagelsen består bl.a. i
- Receptionssekretær i skadestuen, der sammen med sygeplejerskerne tager imod alle patienter til skadestue og lægevagten
- Registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
- Akutfunktion: Traumesekretær i samarbejde i teams ved traume-og akutkald
- Direkte diktering af skadestuepatienter
- Kvalitetssikring af arbejdslister
- Mulighed for oplæring i CVI funktion
Lægesekretærerne har vekslende vagter og funktioner, da
vi har gode erfaringer med vekslende arbejdsopgaver, som øger kompetencerne hos
den enkelte lægesekretær og dermed de samlede kompetencer i afdelingen, og det
gør det også mindre sårbart i forhold til vagtplanlægningen.
Du har lyst og evnen til at deltage aktivt i afdelingens
forandrings- og udviklingsprocesser og tager medansvar for egen faglige og
personlige udvikling.
Du skal have en høj arbejdsmoral, kunne mestre
forstyrrelser og fungere godt i det tværfaglige samarbejde.
Primære arbejdsområder er sekretariat, behandlingsstuer,
reception og eventuelt CVI.
Du kommer til at samarbejde med de øvrige 30 faglig
velfunderede, ansvarsbevidste og engagerede lægesekretærer i skadeafsnittet, og
vi forventer, at du bidrager positivt til sekretærteamet i afdelingen.
Vi arbejder i Min Tid med hensyn til vagtplanlægningen,
hvilket betyder, du har mulighed for at se din vagtplan, ferie, afspadsering
osv. på din telefon.
Ansøgningsfrist
og ansættelsesvilkår
Du skal være uddannet lægesekretær for at komme i
betragtning til stillingen.
Stillingen er til besættelse pr. 01.02.2019 eller efter
aftale og er som udgangspunkt på 32 timer.
Arbejdstiden er 3 hold skift med fordeling af dagvagter,
aftenvagter og nattevagter, men det er muligt at stillingen kan være fast
nattevagt efter aftale.
Løn og ansættelse sker i henhold til gældende
overenskomst.
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler, så send gerne
din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 14.01.2019 kl. 12.00.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Yderligere
oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse på vores
hjemmeside:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/Sider/default.aspx
Ønsker
du flere oplysninger eller ønsker du at besøge Akutmodtagelsen?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller du har lyst
til en uforpligtigende rundvisning, er du velkommen til at kontakte:
Camilla Tranberg, ledende lægesekretær, tlf. 24 64 03 38 camilla.dorte.joost.tranberg@regionh.dk
Du kan få tilsendt stillingsbeskrivelsen ved henvendelse:
Gitte Leonhardt Larsen, afdelingsledelsessekretær, tlf.
51 53 79 39 eller på e-mail: gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital - Adresse
Bispebjerg Bakke 23, 2400 København NV -
Kontaktperson
Gitte Leonhardt Larsen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-02-2019 - Regionens jobnr.
215551 - Quick-nr.
360625 - Indrykningsdato
06-12-2018 -
Ansøgningsfrist
14-01-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×