Jobbet "Uddannet lægesekretær til Brystkirurgisk afdeling, Herlev Hospital pr. 01.03.19. " er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev

Dit næste skridt
Uddannet lægesekretær til Brystkirurgisk afdeling, Herlev Hospital pr. 01.03.19.  
 
  • Vi søger 1 nye kollega, der har lyst til at komme ind i en kompetent sekretærgruppe, der består af 14 lægesekretærer og deres leder. 
  • Har du lyst til at lægge arm med opgraderingen til SP2018 og LPR3 sammen med os, så er du måske lige den medarbejder, vi søger? 
  • Du bliver ansat på Herlev og Gentofte Hospital.  Brystkirurgisk afdeling ligger fysisk på Herlev Hospital med en udefunktion på Rigshospitalet. Dit primære arbejdssted vil være på Rigshospitalet indtil den fysiske fusion, som forventes i 2020, men der vil fremadrettet være mulighed for, at du skal kunne arbejde begge steder. 
Arbejdsopgaverne 
Opgaverne består i de kendte arbejdsområder for lægesekretærer med ydelsesregistrering, booking, visitation, klargøring til konferencer, cancerregistrering, forløbsperioder, bestilling af undersøgelser, epikrisehåndtering, genoptræningsplaner og modtagelse af patienter, derudover de nye arbejdsgange/opgaver i sundhedsplatformen, hvor man typisk arbejder med opgaverne ud fra arbejdslister. 
 
Sekretærgruppen arbejder meget selvstændigt med deres opgaver og har stor indflydelse på egne opgaver/ansvarsområder.  Gruppen består stort set af rutinerede medarbejdere, der er kendetegnede ved høj arbejdsmoral, professionalisme og stor ansvarlighed, hvor opgaverne løses i en positiv og humoristisk atmosfære. 
 
Du skal være uddannet lægesekretær, glad for at arbejde med it-systemer og arbejde 37 timer ugentligt eller efter aftale.  
 
Vi kan tilbyde 
  • Seriøse og ambitiøse kolleger, der prioriterer gode sociale og arbejdsmiljømæssige rammer 
  • Kolleger, der arbejder effektivt, men med glimt i øjet og en god omgangstone i en travl hverdag 
  • Personlig introduktionsansvarlig 
  • Gode muligheder for indflydelse på egne arbejdsopgaver 
  • Flextid 
 
Vi forventer, at 
  • Du er interesseret i at blive en vigtig og engageret medarbejder i vores sekretærteam 
  • Du prioriterer service og venlighed i din daglige omgangsform med både patienter og kolleger 
  • Du tager aktivt ansvar for egen og afdelingens faglige udvikling samt i den daglige opgavevaretagelse 
  • Du har erfaring i SP 
 
Ansættelsesvilkår 
37 timer ugentlig eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende retningslinjer.  
Kun uddannede lægesekretærer kommer i betragtning.  
 
Ansøgning 
 
Ansøgningsfrist d.24.01.19. kl. 12.00.  
 
Samtaler afholdes løbende, alternativt d. 28.01.19.   
 
Er du interesseret i at høre nærmere om os eller jobbet, er du velkommen til at komme forbi eller kontakte ledende lægesekretær Lone Gry Schäfer på telefon 29787819 eller på mail lone.gry.schaefer@regionh.dk 
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV elektronisk.