Jobbet "Lægesekretær søges til psykiatrisk område i Nuuk. " er udløbet

Grønlands Sundhedsvæsen

Dit næste skridt

Er du vores nye lægesekretær? Psykiatrisk område på Dronning Ingrids Hospital søger lægesekretær pr. 1. marts 2019 eller efter aftale. Kan du starte før er det en mulighed.

Er du faglig dygtig, fleksibel og serviceminded er det måske dig vi søger.

I Psykiatrisk sekretariat, som er en del af Psykiatrisk område på DIH, er der to stillinger som lægesekretærer. Sekretærerne refererer til den ledende overlæge i området og udfører skrive og administrative opgaver og arbejdsgange i EPJ (COSMIC). 

Du vil som sekretær derfor arbejde tæt sammen med læger, psykologer og Regionssygehusene.

Sekretariatet fungerer også som reception for Psykiatrisk område og du vil derfor komme i kontakt med mange mennesker i løbet af din arbejdsdag.

Vi leder efter en uddannet lægesekretær hvor følgende kompetencer gør sig gældende

·        Du kan arbejde hjemmevant på en computer

·        Du må have erfaring fra at arbejde med EPJ, fordi du skal sikre arbejdsgange og dokumentation i patientforløb

·        Du kan have erfaring med eller ønsker at være/blive superbruger og dermed vejlede, underviser og introducere andre i brugen af EPJ

·        Vi tænker, at der er brug for at du er rolig, kan bevare overblikket og har flair for struktur

·        Du vil skulle varetage administrative arbejdsgange, udarbejde ledelsesinformation om aktivitet i området og udføre forfaldent kontor arbejde

·        Du vil skulle sagsbehandle og eller videreekspedere indkommen post til rette sagsbehandler

·        Du skal være patienter eller andre, der henvender telefonisk, gennem mail eller ved fremmøde behjælpelig

·        Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget, grønlandsk og dansk samt har sprogøre, men det er ikke en betingelse. Gode danskkundskaber er dog et krav

Vi kan tilbyde

·        En spændende og udfordrende arbejdsplads med rig mulighed for personlig- såvel som kompetenceudvikling

·        En arbejdsplads hvor tværfagligt samarbejde og teamarbejde er en nødvendighed

·        Dygtige, fleksible kolleger, der vægter et godt arbejdsmiljø højt

·        Mulighed for at deltage i temadage, undervisning og personalemøder, MED udvalg mm.

·        En aktiv personaleforening, der arrangerer sejlture, sammenkomster m.v.

 

Statsborgerskab

Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at man skal have gyldig opholds- og arbejdstilladelse for at kunne arbejde i Grønland. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse, hvor ansættelsen er betinget af, at man opnår gyldig tilladelse.

Rejse- og boligforhold

Ved vikariater ydes der for den ansatte fri til - og fratrædelsesrejse.

Der ydes fri til- og fratrædelsesrejse efter gældende overenskomst.

Der vil til stillingen kunne anvises bolig efter gældende regler. Husleje og boligstandard kan variere afhængigt af boligens alder, ejerforhold mv. Der kan være ventetid på anvisning af permanent personalebolig, hvorfor der kan ske indkvartering vakant. Der kan være varierende afstand til arbejdsstedet.

Løn og ansættelse

Stillingen aflønnes i henhold til gældende overenskomst. Find din overenskomst her.

http://www.gjob.gl/Praktiske-forhold/Overenskomster

Ansøgning

Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format gennem Sundhedsvæsenets rekrutteringssystem  http://www.gjob.dk/Sogjob/Stillingsbeskrivelse?VID=201901021

Ansøgningsfrist: d. 25. januar 2019

Kontakt

Information om stillingen kan indhentes ved ledende overlæge Søren Buus Jensen e-mail sobj@peqqik.gl tlf. 00299 344 572 eller 00299 547 515                               

Generelle oplysninger om løn og ansættelsesforhold kan desuden fås ved henvendelse til personalekonsulent Jeanette Bjørnestad på tlf. +299 34 43 82 eller på e-mail: JELB@PEQQIK.GL
Det Grønlandske Sundhedsvæsen er en røgfri arbejdsplads.