Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre

Brænder du for at vejlede sygeplejestuderende? - så se her!

Er du eller har du et ønske om at blive klinisk vejleder, så søg stillingen hos os. 
 
 
Vi er en Gastromedicinsk afdeling som er en del af Gastroenheden på Hvidovre, som rummer både medicinske og kirurgiske sengepladser, ambulatorier, daghospitaler, endoskopiafsnit, operationsafsnit og akutmodtagelse. 
 
Gastromedicinsk afsnit 217 er det mindste af gastroenhedens 2 medicinske sengeafsnit, med kun 12 sengepladser. På 217 er vi specialiseret inden for Morbus Crohn, Colitis Ulcerosa, Cirrhosis Hepaticum.  Vi fokuser desuden meget på ernæring som en del af vores medicinske behandling. 
 
Vi er en personalegruppe på 17 ansatte, sammensat med sygeplejersker og sosu. assistenter. Vores erfaringsniveau spænder fra 1år til mere end 30, så her er plads til at være både novice og ekspert. Hvilket gør os til et afsnit, hvor vi hurtigt, kommer tæt på hinanden, og vores patienter.  Vi har ansat 1 klinisk vejleder, 1 praktik vejleder til vores Sosu-elever, men ønsker en ekstra klinisk vejleder da vi vægter uddannelse af vores sygeplejestuderende højt i vores afsnit. 
 
Kort sagt, behandler og plejer vi de fleste medicinske gastroenterologiske patienter i alderen 18-100 år, med en indlæggelses tid på 1-4 dage. 
 
Vi tilbyder dig: 
 
  • Indflydelse på din oplæringsperiode med mentor tilknytning 
  • Mulighed for diplomuddannelse til klinisk vejleder 
  • Stort fokus på udviklingsarbejde og kvalitetssikring 
  • Godt arbejdsmiljø 
  • Stor alsidighed og selvstændighed i de sygeplejefaglige opgaveløsninger 
  • Gode kollegaer med godt humør 
Vi søger en sygeplejerske, der:  
 
  • Bliver en aktiv og dynamisk medspiller i udviklingen af sygeplejen. 
  • Vil være med til at uddanne sygeplejestuderende 
  • Aktivt er med til at sikre, at vores patienter og pårørende føler sig rigtig godt tilpas hos os. 
  • Har flair for samarbejde og fleksibilitet, og sætter teams arbejdet højt 
  • Har lyst til at sætte sit personlige præg på en velfungerende afdeling.
 
 
Stillingen er på 32-37 timer pr. uge i skiftende vagter med weekend hver 2-3 uge med start d. 1. april eller efter aftale. Vi arbejder ud fra ønskeplan i MIN TID. 
 
Hvis ovenstående har fanget DIN interesse, har du mulighed for at besøge afsnittet eller du kan kontakte afdelingssygeplejerske Marianne Bech Larsen mail marianne.bech.larsen@regionh.dk eller telefon nr. 3862 0270. 
Eller 
Ledende oversygeplejerske Inger Sørensen på mail inger.soerensen@regionh.dk eller telefon 5116 6038 
 
Ansøgningsfrist: 19. marts 2019 
 
Samtaler afholdes løbende.  
 
Se mere om at være sygeplejerske på Hvidovre Hospital i linket her 
 
http://region-hovedstaden-ekstern.23video.com/tegnefilm-ahh-sygeplejerske 
 
https://www.hvidovrehospital.dk/sygeplejerske 
 
 
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Hvidovre Hospital
  • Kontaktperson
    Katrine Kjelstrup Henningsen
  • Adresse
    Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
  • Stillingstyper
    Klinisk vejleder
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2019
  • Regionens jobnr.
    216466
  • Quick-nr.
    362662
  • Indrykningsdato
    29-01-2019
  • Ansøgningsfrist
    19-03-2019 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Hvidovre Hospital
  • Adresse
    Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
  • Kontaktperson
    Katrine Kjelstrup Henningsen
  • Stillingstyper
    Klinisk vejleder
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-04-2019
  • Regionens jobnr.
    216466
  • Quick-nr.
    362662
  • Indrykningsdato
    29-01-2019
  • Ansøgningsfrist
    19-03-2019 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.