Lægesekretær til Udviklingshospital Bornholm
Til vores enhed Klinisk Administration søger vi en motiveret, selvstændig og ambitiøs lægesekretær, som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling.
Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt.
Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring.
På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for klinisk administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og vi forventer, at du deltager aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet.
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder:
I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats. Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster.
Arbejdsopgaverne vil primært være:
- planlægning og koordinering af patientforløb
- telefon- og skrankebetjening
- fokuseret indsats med håndtering af arbejdslister i Sundhedsplatformen
- kvalitetssikring af arbejdslister
- registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
Vi forventer, at du:
- kan arbejde i Sundhedsplatformen. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere
- er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj
- har overblik og kan prioritere, og du er fleksibel og ansvarsbevidst
- er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
- vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os
Vi tilbyder:
To fuldtidsstillinger med ansættelse hurtigst muligt ifølge aftale.
I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 45 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen og laboratorie.
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende HK-overenskomst.
Yderligere oplysninger:
Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionsleder Maiken Jørgensen på tlf.: 38 67 11 50 eller mail: maiken.joergensen.01@regionh.dk.
Ansøgningsfrist:
Ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring sendes via ”søg job” her på siden senest mandag d. 18. februar 2019.
Samtaler forventes afholdt uge 9.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Bornholms Hospital - Adresse
Ullasvej 8, 3700 Rønne -
Kontaktperson
Sanije Aslani - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
216551 - Quick-nr.
362842 - Indrykningsdato
01-02-2019 -
Ansøgningsfrist
18-02-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×