Specialområde Autisme søger afdelingsleder til Gødvad
Er du vores nye afdelingsleder til Gødvad Botilbud og boliger?- og kan du nikke til følgende?
- Du brænder for ledelse og kan se dig selv arbejde strategisk og målrettet i et specialområde med fokus på kerneopgaven og faglig udvikling.
- Du får en hverdag, hvor høj faglighed og udvikling er nøgleord, både i samarbejdet med borgere, medarbejdere og andre samarbejdspartnere.
Det kan vi tilbyde
- Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor kulturen er båret af nysgerrighed, viden, lyst og vilje
- Et specialområde, hvor vi prioriterer ledelse og har fokus på at bevare samt udvikle en høj autismefaglighed
- At du bliver en del af den samlede ledelse i Specialområde Autisme sammen med 20 lederkolleger.
- Et tæt samarbejde og sparring med specialområdets sekretariat og konsulentenhed
Specialområde Autisme er Regions Midtjyllands specialiserede tilbud til voksne med autisme. Vores kerneopgave er at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme.
Gødvad botilbud og Gødvad boligerne er døgntilbud og har tilknyttet i alt 20 borgere i alderen 22- 36 år, heraf er de fleste tilknyttet Gødvad beskæftigelse i dagtimerne.
Stillingens indhold
Du skal sikre afdelingens daglige drift, herunder faglighed, økonomi og personaleledelse.
Du brænder for det organisatoriske og strategiske, og har lyst til at arbejde med udvikling af afdelingen med udgangspunkt i dine kompetencer og vores værdier.
Du kan se værdien af et tæt samarbejde med afdelingslederen for beskæftigelse og uddannelse, hvor I deler viden og erfaringer, samt drager fordel af de synenergier der ligger i at være 3 afdelinger på samme matrikel.
Du skal gå forrest – men have lyst til, i tæt samarbejde med den daglige leder for boligerne, at sikre fokus på kerneopgaven - at vores borgere har de bedste rammer for trivsel, udvikling og forandring.
Det gør I ved at bevare og styrke samarbejdet med borgere, pårørende, kollegaer og kommunale samarbejdspartnere.
Det skal du kunne
- Du har ledelseserfaring – gerne inden for det offentlige – så du kan varetage det overordnede strategiske overblik.
- Du har en anerkendende og respektfuld tilgang til at udøve ledelse, og du sætter arbejdsmiljøet højt på din dagsorden
- Du har viden om den danske kvalitetsmodel
- Det er en fordel, hvis du har kendskab til autismepædagogik, så du kan understøtte dine medarbejdere i deres opgaver.
Få mere at vide
Du kan læse mere om os på www.sau.rm.dk, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Lars Aarup Jensen på 29 42 05 45 eller områdeleder Vivian Elkjær på 24 64 33 02.
1. samtale afholder vi den 25. marts (formiddag), med mulighed for at gå
videre til 2. samtale den 28. marts.
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om Ny Løn.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Uden for sygehuse - Region Midtjylland - Adresse
Stavangervej 13, Gødvad, 8600 Silkeborg -
Kontaktperson
Charlotte Bødker Lorenzen - Stillingstyper
Ledende ergoterapeut - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-05-2019 - Regionens jobnr.
16741 - Quick-nr.
364604 - Indrykningsdato
11-03-2019 -
Ansøgningsfrist
21-03-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×