Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre

Gynækologisk/Obstetrisk afdeling, Hvidovre Hospital søger 3 lægesekretærer/Sundhedsservicesekretærer til faste stillinger i blandede vagter

Gynækologisk/Obstetrisk afdeling søger lægesekretærer/Sundhedsservicesekretærer, som har masser af arbejdsglæde og gå på mod til vores Fødegang, Fødemodtagelse og Svangre-ambulatorie. 
 
Ønsker du at arbejde i et meget travlt men yderst spændende og livsbekræftende speciale og vil du være med til at sikre, at patienterne altid får en god oplevelse? Kan du lide at arbejde i et team, hvor man løfter i flok, hjælper sine kollegaer og stræber du altid efter at yde det bedste du kan? Er et vagtbærende område, hvor vi dækker alle vagtlag døgnet rundt hele året, lige den måde du bedst arbejder? Så vil vi meget gerne høre fra dig. 
 
De ledige faste stillinger, er alle 3 stillinger i blandede vagter på ca. 30 timer og med start fra den 1. maj 2019, eller tidligere hvis muligt. Du vil dels skulle varetage funktionen som akutsekretær på vores fødegang og vores fødemodtagelse samt som ambulatorie-sekretær i vores svangre-ambulatorie. Det forventes, at du selvstændigt kan løse udfordringer og prioritere i dine opgaver, da du, vil være den eneste sekretær i vagterne. Det skal du være 100% indstillet på. Vi går ud fra, at du trives med det akutte arbejde og at du arbejder engageret med høj arbejdsmoral og fokus på service og kvalitet. Ligeledes går vi ud fra, at du er indforstået med vilkårene for det vagtbærende område. 
 
Gynækologisk/Obstetrisk afdeling har landets største fødeafdeling og dækker et optageområde på knap en halv mio. borgere. Afdelingen består af ca. 450 ansatte og har årligt omkring 7.000 fødsler, 13.000 indlæggelser, 63.000 ambulante besøg og 6.200 operationer. 
 
Som sekretær på Gynækologisk/Obstetrisk afdeling bliver du en del af en sekretærgruppe på 37 sekretærer fordelt på 8 sekretariater. I marts 2017 overgik hospitalet til at anvende Sundhedsplatformen som elektronisk patientsystem. Dette har betydet nye standarder, nye arbejdsopgaver samt opgaveglidning. Implementeringen af Sundhedsplatformen har gjort, at vi har rigtig meget fokus på udvikling samt på at skabe fremtidens opgaver for afdelingens sekretærer. Ledelsen for sekretærerne i afdelingen stræber efter at opretholde et godt psykisk arbejdsmiljø, hvor sekretærerne løfter i flok og hver enkel medarbejder og leder bidrager aktivt til et godt samarbejde og arbejdsmiljø. 
 
 
Vi forventer, at du: 
  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær 
  • Er gearet til akutte funktioner 
  • Vil være med til at videreudvikle vores afdeling ud fra de rammer og vilkår vi har 
  • Er fleksibel, ansvarsbevidst og empatisk  
  • Er initiativrig, nysgerrig og har gode samarbejdskompetencer  
  • Yder en god service og forstår betydningen af et godt tværfagligt samarbejde  
  • Er systematisk og struktureret med et godt overblik  
  • Kan arbejde lige godt i team som selvstændigt 
  • Kan have mange bolde i luften og holde hovedet koldt i et hektisk, men spændende arbejdsmiljø 
  • Aktivt bidrager til et godt arbejdsmiljø  
 
Til gengæld tilbyder vi: 
  • Åbenhed over for initiativ, gode idéer og medindflydelse 
  • Tillid til den enkelte medarbejder 
  • Kompetente og engagerede kollegaer  
  • Et spændende og fagligt udviklende job med tæt faglig sparring 
  • Trivselsgruppe 
  • En social sekretærgruppe, som har deres eget festudvalg (med mange sjove tiltag) 
  • Uformel omgangstone, hvor der altid er plads til humor og et godt grin 
  • Åben og uformel dialog med ledelsen 
 
Konkrete arbejdsopgaver: 
  • Akutsekretær på vores jordemoderkontor, hvor blandt andet alle områdets nye borgere bliver oprettet 
  • Akutsekretær for vores fødemodtagelse, hvor alle vores gravide møder til fødsels, igangsættelse, undersøgelser efter traumer og ambulante undersøgelser 
  • Ambulantsekretær i vores svangre-ambulatorie, hvor alle gravide bliver oprettet i vores systemer 
  • Frontperson i skranke i vores svangre-ambulatorium/Ultralydsklinik 
  • Arbejdslister 
  • Telefonbetjening 
  • Servicering af patienter, læger, jordemødre og sonografer   
  • Diverse administrative ad hoc opgaver 
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte indgået mellem HK/Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.  
 
Yderligere oplysninger og ansøgning 
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Carina Jørgensen på telefon 38 62 26 01. Desuden henvises til vores hjemmeside www.hvidovrehospital.dk 
 
Ansøgningsfrist: søndag den 24. marts 2019, kl. 12.00.  
 
Ansættelsessamtaler: Forventes at blive holdt i uge 13, 2019. 
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Hvidovre Hospital
  • Kontaktperson
    Monica Bitsch
    monica.elisabeth.bitsch.stampe@regionh.dk
  • Adresse
    Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-05-2019
  • Regionens jobnr.
    217320
  • Quick-nr.
    364668
  • Ansøgningsfrist
    24-03-2019


Søg jobbet
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Hvidovre Hospital
  • Adresse
    Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
  • Kontaktperson
    Monica Bitsch
    monica.elisabeth.bitsch.stampe@regionh.dk
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-05-2019
  • Regionens jobnr.
    217320
  • Quick-nr.
    364668
  • Ansøgningsfrist
    24-03-2019

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Del jobbet "Gynækologisk/Obstetrisk afdeling, Hvidovre Hospital søger 3 lægesekretærer/Sundhedsservicesekretærer til faste stillinger i blandede vagter"

×

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.