Gynækologisk/Obstetrisk afdeling, Hvidovre Hospital søger en lægesekretær/Sundhedsservicesekretær til et barselsvikariat på 9 måneder i blandede vagter.
Gynækologisk/Obstetrisk
afdeling søger lægesekretær/Sundhedsservicesekretær, som har masser af arbejdsglæde
og gå på mod til vores Fødegang, Fødemodtagelse og Svangre-ambulatorie.
Ønsker du at
arbejde i et meget travlt men yderst spændende og livsbekræftende speciale og
vil du være med til at sikre, at patienterne altid får en god oplevelse? Kan du
lide at arbejde i et team, hvor man løfter i flok, hjælper sine kollegaer og
stræber du altid efter at yde det bedste du kan? Er et vagtbærende område, hvor
vi dækker alle vagtlag døgnet rundt hele året, lige den måde du bedst arbejder?
Så vil vi meget gerne høre fra dig.
Det ledige barselsvikariat
er i blandede vagter på ca. 30 timer og med start fra den 1. maj 2019, eller
tidligere hvis muligt. Du vil dels skulle varetage funktionen som akutsekretær
på vores fødegang og vores fødemodtagelse samt som ambulatorie-sekretær i vores
svangre-ambulatorie. Det forventes, at du selvstændigt kan løse udfordringer og
prioritere i dine opgaver, da du, vil være den eneste sekretær i vagterne. Det
skal du være 100% indstillet på. Vi går ud fra, at du trives med det akutte
arbejde og at du arbejder engageret med høj arbejdsmoral og fokus på service og
kvalitet. Ligeledes går vi ud fra, at du er indforstået med vilkårene for det
vagtbærende område.
Gynækologisk/Obstetrisk
afdeling har landets største fødeafdeling og dækker et optageområde på knap en
halv mio. borgere. Afdelingen består af ca. 450 ansatte og har årligt omkring
7.000 fødsler, 13.000 indlæggelser, 63.000 ambulante besøg og 6.200 operationer.
Som sekretær på
Gynækologisk/Obstetrisk afdeling bliver du en del af en sekretærgruppe på 37
sekretærer fordelt på 8 sekretariater. I marts 2017 overgik hospitalet til at
anvende Sundhedsplatformen som elektronisk patientsystem. Dette har betydet nye
standarder, nye arbejdsopgaver samt opgaveglidning. Implementeringen af
Sundhedsplatformen har gjort, at vi har rigtig meget fokus på udvikling samt på
at skabe fremtidens opgaver for afdelingens sekretærer. Ledelsen for
sekretærerne i afdelingen stræber efter at opretholde et godt psykisk
arbejdsmiljø, hvor sekretærerne løfter i flok og hver enkel medarbejder og
leder bidrager aktivt til et godt samarbejde og arbejdsmiljø.
Vi forventer, at du:
- Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær
- Er gearet til akutte funktioner
- Vil være med til at videreudvikle vores afdeling ud fra de rammer og vilkår vi har
- Er fleksibel, ansvarsbevidst og empatisk
- Er initiativrig, nysgerrig og har gode samarbejdskompetencer
- Yder en god service og forstår betydningen af et godt tværfagligt samarbejde
- Er systematisk og struktureret med et godt overblik
- Kan arbejde lige godt i team som selvstændigt
- Kan have mange bolde i luften og holde hovedet koldt i et hektisk, men spændende arbejdsmiljø
- Aktivt bidrager til et godt arbejdsmiljø
Til gengæld tilbyder vi:
- Åbenhed over for initiativ, gode idéer og medindflydelse
- Tillid til den enkelte medarbejder
- Kompetente og engagerede kollegaer
- Et spændende og fagligt udviklende job med tæt faglig sparring
- Trivselsgruppe
- En social sekretærgruppe, som har deres eget festudvalg (med mange sjove tiltag)
- Uformel omgangstone, hvor der altid er plads til humor og et godt grin
- Åben og uformel dialog med ledelsen
Konkrete arbejdsopgaver:
- Akutsekretær på vores jordemoderkontor, hvor blandt andet alle områdets nye borgere bliver oprettet
- Akutsekretær for vores fødemodtagelse, hvor alle vores gravide møder til fødsels, igangsættelse, undersøgelser efter traumer og ambulante undersøgelser
- Ambulantsekretær i vores svangre-ambulatorie, hvor alle gravide bliver oprettet i vores systemer
- Frontperson i skranke i vores svangre-ambulatorium/Ultralydsklinik
- Arbejdslister
- Telefonbetjening
- Servicering af patienter, læger, jordemødre og sonografer
- Diverse administrative ad hoc opgaver
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og
ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte
indgået mellem HK/Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.
Yderligere oplysninger og ansøgning
Ønsker du at vide
mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Carina
Jørgensen på telefon 38 62 26 01. Desuden henvises til vores hjemmeside www.hvidovrehospital.dk
Ansøgningsfrist: søndag
den 24. marts 2019, kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler: forventes at blive holdt i uge 13 2019.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Monica Bitsch - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
01-05-2019 - Regionens jobnr.
217327 - Quick-nr.
364673 - Indrykningsdato
12-03-2019 -
Ansøgningsfrist
24-03-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×