Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Ullasvej 8, 3700 Rønne

Bornholms Hospital søger ergoterapeut til vikarstilling

Vi søger en god kollega med lyst til at arbejde både med indlagte og ambulante opgaver.  
 
Om os
 
Bornholms Hospital er et akuthospital i Region H for øens ca. 40.000 indbyggere samt de 600.000 turister som årligt besøger Bornholm. Blandt Bornholms Hospitals ca. 550 ansatte er 20 ansat i terapien, hvoraf fem er ergoterapeuter. Terapiens personale består desuden af fysioterapeuter, sekretær, portør og én terapiassistent.  
 
Bornholms Hospital er udvalgt som udviklingshospital for RegionH.
 
Hospitalet er en røgfri arbejdsplads.  
 
Om dig
 
Vi søger en kollega som er uddannet ergoterapeut.  
 
Du skal have lyst til at indgå i en dynamisk gruppe, hvor selvledelse, ansvarlighed, faglighed, en positiv tilgang og engagement er nøgleord.  
 
Vi tilbyder
 
  • et job med udfordringer  
  • en fagligt udviklende arbejdsplads, med mulighed for kollegial støtte og supervision  
  • en overskuelig, dynamisk men travl arbejdsplads  
  • grundig introduktion til afdelings- og ambulant arbejde af fagligt dygtige og engagerede medarbejdere.  
Yderligere oplysninger
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende terapeut Camilla Schmeltzer på telefon 38 67 18 01 eller mail: cnie0126@regionh.dk.  
 
Ansættelsesforhold
 
Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.  
 
Ansættelsessted er Bornholms Hospital, Ullasvej 8, 3700 Rønne.  
 
Stillingen er på 30 timer ugentligt.
 
Vikariatet løber fra 15. maj 2019 (eller snarest derefter) til 30. april 2020.
 
Arbejdstiden ligger hovedsageligt i tidsrummet mandag til torsdag kl. 8:00 – 15:30, fredag kl. 8:00- 15:00. Stillingen indeholder vagtarbejde til sen eftermiddag 1-2 gange ugentlig, samt weekendarbejde ca. hver 5. lørdag kl. 8-13.15. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
 
Ansøgningsfrist
 
Send din ansøgning, CV, uddannelsesbeviser samt dokumentation for relevant erfaring senest den 6. maj 2019.  
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.  
 
Læs om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk  
 
Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt hjørnet – 30 minutter med fly.  
 
Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at følge linket og læse ”Flyt til Bornholm”
http://flyttilbornholm.dk/hvorfor/tilflytterkonsulenten.aspx  
 
Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholminfo.dk  
 
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Bornholms Hospital
  • Kontaktperson
    Camilla Schmeltzer
  • Adresse
    Ullasvej 8, 3700 Rønne
  • Stillingstyper
    Ergoterapeut
  • Ansættelsesform
    Vikariat
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    218019
  • Quick-nr.
    366391
  • Indrykningsdato
    24-04-2019
  • Ansøgningsfrist
    06-05-2019 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Bornholms Hospital
  • Adresse
    Ullasvej 8, 3700 Rønne
  • Kontaktperson
    Camilla Schmeltzer
  • Stillingstyper
    Ergoterapeut
  • Ansættelsesform
    Vikariat
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    Snarest muligt
  • Regionens jobnr.
    218019
  • Quick-nr.
    366391
  • Indrykningsdato
    24-04-2019
  • Ansøgningsfrist
    06-05-2019 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.