Lægesekretær til kirurgisk område på DIH, Nuuk
Har du et godt overblik og er du stabil i dit arbejde?
Du får en spændende arbejdsdag hvor du, i samarbejde med kollegaer, dækker mange specialer. Vi dækker bl.a. ortopæd-, parenkym/urologi-, gynæk./obstre-, ØNH- og plastikkirurgi. Du har en vigtig rolle i forhold til at patienter registreres korrekt i vores system, og du kan være tovholder for patientforløbene. Meget af dit arbejde vil foregå på en PC, da vi bl.a. anvender elektronisk patientjournalsystem (COSMIC).
Vi har turnusordning med søndagsvagter, så du kan forvente at have vagt ca. hver tredje eller fjerde uge.
Kvalifikationer
· Uddannet lægesekretær
· Flair for IT
· Dobbeltsproget grønlandsk/dansk er en fordel
Hvem er du?
· Arbejder hjemmevant på en computer
· Kan bevare roen – også når tingene går stærkt
· Fleksibel og omstillingsparat
· Glad, stabil og nem at arbejde sammen med
Hvem er vi?
Du vil møde dygtige, fleksible og humørfyldte kollegaer på tværs af faggrupper. I dit daglige arbejde vil du blive del af et velfungerende og stabilt team med en positiv arbejdstilgang.
Vi tilbyder en stilling med udfordrende arbejdsopgaver og rigtig gode udviklingsmuligheder. Hos os får du et indgående kendskab til Det Grønlandske Sundhedsvæsen og særligt Kirurgisk afdeling. Kirurgisk sekretariat er fysisk placeret på Dronning Ingrids Hospital i Nuuk.
Nuuk
I Nuuk er byliv og imponerende natur hele tiden inden for rækkevidde. Her er gode muligheder for sejlture, fiskeri, fjeldvandring og skisport. Ligeledes finder du tidssvarende indkøbscentre og specialforretninger, en flot svømmehal, museer og idrætshaller samt et moderne kulturhus med musikarrangementer, teater og biograf.
Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale
Statsborgerskab
Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af gyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation. Find din overenskomst her.
http://www.gjob.gl/Praktiske-forhold/Overenskomster
Bolig
Der vil til stillingen kunne anvises bolig efter gældende regler. Husleje og boligstandard kan variere, og der kan være ventetid på anvisning af permanent personalebolig.
Ansøgning
Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format gennem Sundhedsvæsenets rekrutteringssystem http://www.gjob.dk/Sogjob/Stillingsbeskrivelse?VID=201905164
Ansøgningsfrist: d. 27. maj 2019
Ansættelsessamtaler afholdes løbende
Kontakt
Information om stillingen kan indhentes ved Naja Holding på tlf. (+299) 34 40 10, e-mail NAHO@PEQQIK.GL
Generelle oplysninger om løn og ansættelsesforhold kan desuden fås ved henvendelse til personaleafdelingen på e-mail personale@peqqik.gl
Vi modtager kun ansøgninger i PDF-format.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
Fakta
- Arbejdssted
Grønlands Sundhedsvæsen -
Kontaktperson
Personale Afdelingen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
Snarest muligt - Quick-nr.
366871 - Indrykningsdato
06-05-2019 -
Ansøgningsfrist
27-05-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×