Konsulent til Patientforløb på Amager og Hvidovre Hospital
Vil du
arbejde med kvalitets- og forbedringsarbejde i relation til digitalisering og
IT, herunder også med hospitalets anvendelse af Sundhedsplatformen?
Patientforløb
er en stabsafdeling, der består af 23 medarbejdere med forskellig faglig
baggrund. Afdelingen varetager bredt set opgaver, der udvikler, understøtter og
styrker det gode, sikre og sammenhængende patientforløb, både internt på
hospitalet og på tværs af sektorer i samarbejde med kommuner og almen praksis.
Du vil løse
opgaver på tværs af afdelingen og ofte i tæt samarbejde med administrationens
øvrige stabe og hospitalets klinikere.
Opgaverne
Dine opgaver
vil generelt bestå i at understøtte kvalitets- og forbedringsarbejdet samt
fortsat udvikling og implementering af Sundhedsplatformen på hospitalet. Dels
gennem generel sekretariatsbetjening, hvor du skal udarbejde beslutningsoplæg,
høringssvar og sekretariatsbetjene diverse udvalg og netværksgrupper, dels
gennem facilitering af forbedringsarbejde.
Konkrete
opgaver kan være:
- Koordinering og implementering af indsatser i forbindelse med Sundhedsplatformen
- Bidrage til hospitalets arbejde med IT og digitalisering
- Understøtte patientsikkerhedsarbejdet med særligt fokus på arbejdsgangene i Sundhedsplatformen, herunder integrationen til øvrige systemer
- Sekretariatsbetjening af relevante fora
- Bearbejdning og formidling af kvalitative og kvantitative data
- Drive projekter
Om dig
Du har en
relevant videregående uddannelse på kandidat- eller masterniveau. Du har kendskab
til kliniske arbejdsgange på et hospital. Du har gerne
kendskab til Sundhedsplatformen. Du har lyst til at være med til at skabe gode
rammer for udnyttelse af Sundhedsplatformen, så den gavner det sammenhængende
patientforløb, kvaliteten og medarbejdernes hverdag på Amager og Hvidovre
Hospital.
Du er stærk
på det IT-faglige område og har interesse for sundhedsteknologi og
digitalisering. Vi ser gerne du har erfaring med projekter og kan anvende projektledelsesredskaber.
Du har
erfaring med kvalitetsarbejde og du trives med organisatorisk at understøtte
sammenhæng mellem strategiske indsatser og en travl hverdag i de kliniske
afdelinger så hospitalets målsætning om patientforløb af høj kvalitet opnås.
Du er lydhør overfor de kliniske afdelingers problemstillinger, og
understøtter løsninger tæt på den kliniske hverdag i overensstemmelse med
hospitalets strategi.
Du er
systematisk og struktureret og har kompetencer til tværfagligt samarbejde, hvor
du som bindeled mellem IT, medicoteknik og det kliniske arbejde kan indgå i
dialog på tværs af hospitalet. Du er imødekommende og proaktiv og du leverer
høj faglig kvalitet. Du kan arbejde selvstændigt, men ved også hvornår du skal
søge råd og sparring hos kollegaer og samarbejdspartnere. Du er med til at
skabe et godt samarbejde og gode resultater sammen med dine kollegaer, hvor
fokus på den fælles opgave og intern koordination er afgørende i en travl
hverdag.
Vilkår og
ansættelsesforløb
Løn- og
ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Din
ansøgning skal være os i hænde senest mandag den 10. juni 2019 kl. 20.00. Der
ansøges via nedenstående link. Tiltrædelse den 1. august 2019.
Vi afholder
samtaler mandag den 17. juni 2019. Der vil være en case i forbindelse med
samtalen.
Du er
velkommen til at kontakte chef for Patientforløb Lotte Hede på telefon 38620556
eller mobil 28151180 eller teamkoordinator Kamilla Nørskou på telefon 38623152
for yderligere oplysninger om stillingen.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Hvidovre Hospital - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Vivi Schack Kempel - Stillingstyper
Administrativ sygeplejerske - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2019 - Regionens jobnr.
218399 - Quick-nr.
367380 - Indrykningsdato
15-05-2019 -
Ansøgningsfrist
10-06-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×