Jobbet "Lægesekretær til Afdeling for Patologi, Herlev Hospital" er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev

Dit næste skridt

Patologiafdelingen søger en lægesekretær med tiltrædelse 1. august 2019 eller snarest derefter, da en af vore sekretærer har valgt at gå på pension.

Afdelingen

Patologiafdelingen er karakteriseret af høj dynamik og aktivitet i hverdagen med stort fokus på faglig og teknologisk udvikling. Afdelingen er meget forskningsaktiv og har et professorat i molekylærpatologi. Afdelingen diagnosticerer vævs- og celleprøver fra Herlev og Gentofte Hospital, Nordsjællands Hospital samt fra speciallægepraksis i regionen.

Der er cirka 140 ansatte i afdelingen, heraf 42 læger, 4½ molekylærbiologer, cirka 80 bioanalytikere og 4 portører. Sekretariatet består af 5 sekretærer og ledes af afdelingsledelsen.

Afdelingen har undervisningsforpligtelser for lægestuderende ved Københavns Universitet og indgår i speciallægeuddannelsen. Afdelingen varetager desuden undervisning af bioanalytikerstuderende.

Afdelingsledelsen består af en ledende overlæge og en ledende overbioanalytiker. Desuden har afdelingen et ledelsesteam bestående af afdelingsledelsen, to områdeledere for læger, den uddannelsesansvarlige overlæge, fire afdelingsbioanalytikere, leder af molekylærenheden samt områdeleder for portører.

Vi tilbyder

  • Et job med fokus på optimal behandling af den enkelte patient
  • Et godt fagligt og socialt miljø med gode og aktive kollegaer
  • En spændende, alsidig hverdag
  • Et job med udviklingsmuligheder inden for de forskellige sekretærmæssige områder i afdelingen
  • En god introduktionsperiode med grundig oplæring
  • Synlig ledelse

Vi forventer, at du

  • Er uddannet lægesekretær
  • Er selvstændig og har gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og ansvarsbevidst med fokus på faglig kvalitet
  • Er udadvendt med godt humør
  • Har kendskab til IT på brugerniveau
  • Har sans for orden og systematik
  • Har lyst til positivt at præge din arbejdsplads

Jobbets indhold

  • Skrivning af diktater
  • Administrative opgaver vedr. patientmateriale i behandlingsprotokoller, herunder kurerforsendelser til udlandet
  • Administrative opgaver vedr. patientmateriale til specialundersøgelser og genetisk udredning
  • Forberedelse af kliniske patologikonferencer
  • Registrering og udlevering af deponerede værdigenstande, herunder korrespondance med skifteretterne
  • Generelle sekretariatsopgaver
  • Mulighed for specialopgaver i form af rejse- og varebestilling m.v.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er en fuldtidsstilling og ikke forbundet med vagtforpligtelse.

Ansøgningsfrist

Send ansøgning og CV via linket inden den 24. juni 2019, klokken 12.

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til:Ledende overlæge Dorte Linnemann, Dorte.linnemann@regionh.dk.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i samme uge.