Lægesekretær med lyst til at forbedre Sundhedsplatformen
Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!
Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen.
Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.
Om arbejdsopgaverne
Dine arbejdsopgaver indebærer:
- opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
- medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
- udførelse af support (3rd level)
- medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
- gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
- projektdeltagelse i udviklingsprojekter
Om dig
Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:
- kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
- erfaring med at registrere diagnoser og procedurer
- stor indsigt i Sundhedsplatformen
- erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
- viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
- erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
- faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt
Endvidere forventer vi, at du:
- kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
- har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
- har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
- er god til engelsk både i skrift og tale
Vi tilbyder
- opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
- tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
- certificering i Epic (systemleverandør)
- professionel og faglig kompetenceudvikling
- mulighed for at præge sektionens udvikling
- en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv
Om os
Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland.
Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.
Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.
Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk
Ansøgningsprocedure
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august.
Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk/imt
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Region Hovedstadens Koncerncentre - Adresse
Lyngbyvej 28, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Kitta Lawton - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2019 - Regionens jobnr.
219074 - Quick-nr.
368951 - Indrykningsdato
25-06-2019 -
Ansøgningsfrist
10-08-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Ønsker du et job med stor frihed under ansvar beliggende i hyggelige omgivelser? Vi søger en sundhedsadministrativ medarbejder til vores Skizofreni og oligofreni team i Glostrup
Psykiatrisk Center Glostrup | Nordstjernevej, 20 Glostrup
LægesekretærOpslået
22-04-2024Ansøgningsfrist
05-05-2024 -
Sundhedsadministrativ koordinator / lægesekretær til Afdeling for Patologi, Herlev og Gentofte Hospital
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls Vej 73, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
18-04-2024Ansøgningsfrist
16-05-2024 -
Forskningskoordinator til Idrætskirurgisk Forskningsenhed på Bispebjerg Hospital søges
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
12-04-2024Ansøgningsfrist
17-05-2024 -
Sekretær til Cytostatikaproduktionen på Herlev Hospital
Region Hovedstadens Apotek | Borgmester Ib Juulsvej 9, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
26-04-2024 -
Vi søger en ny kollega!! Vi har et fantastisk team af lægesekretærer, og vi vil gerne have dig med på holdet.
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
22-04-2024Ansøgningsfrist
07-05-2024