Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Lyngbyvej 28, 2100 København Ø

Lægesekretær med lyst til at forbedre Sundhedsplatformen

Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!

Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen.

Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.

Om arbejdsopgaverne

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter

Om dig

Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:

  • kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • erfaring med at registrere diagnoser og procedurer
  • stor indsigt i Sundhedsplatformen
  • erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
  • viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
  • faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt

Endvidere forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • er god til engelsk både i skrift og tale

Vi tilbyder

  • opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • certificering i Epic (systemleverandør)
  • professionel og faglig kompetenceudvikling
  • mulighed for at præge sektionens udvikling
  • en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv

Om os

Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland.

Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.

Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.

Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk

Ansøgningsprocedure

Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august.

 

Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk/imt 

 
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Region Hovedstadens Koncerncentre
  • Kontaktperson
    Kitta Lawton
  • Adresse
    Lyngbyvej 28, 2100 København Ø
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-08-2019
  • Regionens jobnr.
    219074
  • Quick-nr.
    368951
  • Indrykningsdato
    25-06-2019
  • Ansøgningsfrist
    10-08-2019 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Region Hovedstadens Koncerncentre
  • Adresse
    Lyngbyvej 28, 2100 København Ø
  • Kontaktperson
    Kitta Lawton
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-08-2019
  • Regionens jobnr.
    219074
  • Quick-nr.
    368951
  • Indrykningsdato
    25-06-2019
  • Ansøgningsfrist
    10-08-2019 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.