Jobbet "Lægesekretær til Udviklingshospital Bornholm" er udløbet

Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Ullasvej 8, 3700 Rønne

Dit næste skridt

Vi søger en motiveret, selvstændig og ambitiøs lægesekretær til vores enhed Klinisk Administration som led i en særlig regional indsats for at optimere aktivitet og patientbehandling.

Vi har fokus på lægesekretærens fremtidige rolle, kompetenceudvikling og innovativ service. Vi sætter patienten i centrum, og vi mener det alvorligt.

Implementeringen af Sundhedsplatformen og målet om at sætte patienten i centrum kalder på nytænkning af funktioner og opgaver på tværs af hospitalet. Ikke mindst lægesekretærernes opgaver og hverdag er under forandring.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
I din ansættelse vil du skulle tage hånd om lægesekretæropgaver, hvor der kræves en særlig fokuseret indsats.

Du vil også få en central rolle i hospitalets kontakt til patienter og gæster. 

Arbejdsopgaverne vil primært være:

  • planlægning og koordinering af patientforløb 
  • telefon- og skrankebetjening 
  • fokuseret indsats vedrørende håndtering af arbejdslister i Sundhedsplatformen 
  • kvalitetssikring af arbejdslister
  • registrering og bestilling af prøver og undersøgelser

Om dig
Vi forventer, at du:

  • er certificeret og kan arbejde selvstændigt i Sundhedsplatformen og er indstillet på, at det er fremtidens værktøj
  • har overblik og kan prioritere, og er fleksibel og ansvarsbevidst
  • er servicemindet, og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
  • vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, som fremtiden byder os

Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til at arbejde i et ambulatorium, men din faglige og personlige tilgang til arbejdsopgaver og kolleger vægtes højere.

Vi tilbyder
På Bornholms Hospital har vi samlet lægesekretærfunktionerne i en ny sektion for Klinisk Administration. Du får rig mulighed for at præge både arbejdsgange og opgaver, og du kommer til at skulle deltage aktivt og konstruktivt i udviklingen af opgaver og samarbejdet i Klinisk Administration og på tværs af hospitalet.

Om os
I Klinisk Administration vil du komme til at arbejde tæt sammen med ca. 45 kolleger fordelt på en række selvstyrende lægesekretærteams inden for det kirurgiske og medicinske område samt akutmodtagelse, operationsafdeling, røntgen og laboratorium.

Yderligere oplysninger
Ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionsleder Maiken Jørgensen på tlf.: 38 67 11 50 eller mail: maiken.joergensen.01@regionh.dk. 

Ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling med ansættelse hurtigst muligt ifølge aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende HK-overenskomst. 

Ansøgningsprocedure
Ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring sendes via linket her på siden.

Ansøgningsfristen er mandag d. 26. august 2019 kl. 12.00.

Samtaler forventes afholdt uge 35.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Læs om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk

Bornholm bliver ofte set som en ren ferieø. Men Bornholm er meget mere end det. Vi har et attraktivt samfund med overraskende natur, tiltrækkende nærvær, høj livskvalitet, berømte fødevarer og en behagelig lavere puls. Bornholm summer af liv, udfordringer og oplevelser. Foretrækker man afveksling, er storbyen lige rundt om hjørnet – 30 minutter med fly.

Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at følge linket og læse ”Flyt til Bornholm” www.næstestopbornholm.dk

Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info