Mod på nye udfordringer? Det Regionale Tarmscreeningssekretariat for Region Syddanmark søger ny medarbejder
Trives du med en travl hverdag, er du dygtig og engageret, så er du måske vores nye kollega.
I vores Tarmscreeningssekretariat som er en del af Endoskopisk Afsnit, er en stilling på 37 timer/uge ledig per 1.12.19 eller efter aftale.
Vores nye kollega bliver en del af en gruppe på 16 sekretærer, hvoraf de 5 har base i Endoskopisk Afsnit. Sekretærerne i afsnittet arbejder i rul med forskellige opgaver, men har samtidig faste og mere specialiserede opgaver hver især.
Endoskopisk Afsnit
Endoskopisk afsnit er en del af Organ- og Plastikkirurgisk afdeling og er en effektiv, tværfaglig enhed hvor der udføres endoskopisk udredning og behandling af såvel elektive som akutte patienter. Aktiviteten udgør 6-7000 skopier pr år, fordelt på især gastroskopier og koloskopier En hovedopgave i Endoskopisk Afsnit er at sikre udredning af patienter for kræft i mavetarmkanalen, især tyk- og endetarm, indenfor pakkeforløbenes korte ventetider.
En del af aktiviteten udgøres af screeningsskopier af borgere med positiv undersøgelse for blod i afføringen i forbindelse med tarmkræftscreeningen.
Tarmscreeningssekretariatet
Det Regionale tarmsscreenings-sekretariat udgør en del af Endoskopisk Afsnittet.
I 2014 blev den nationale strategi for tarmkræftscreening udrullet og alle borgere mellem 50 og 74 år tilbydes at indgå i screeningen.
Det Regionale tarmscreenings-sekretariat er placeret ved Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus og administrerer booking og indkaldelser til koloskopi på de fire af regionens sygehuse, som varetager screeningsskopier. Endvidere varetages registrering af ydelser og besvarelse af regionens screeningstelefon. Endelig er der overlap i opgaveløsningen til den endoskopiske enhed.
Opgaverne
De primære opgaver vil være:
- Diverse registreringer for endoskopien og screeningssekretariatet, herunder kræftpakkeregistrering og registrering af udredningsretten
- Booking af tider og indkaldelse af nyhenviste patienter og kontrolpatienter
- Diverse administrative opgaver
- Mange telefoniske henvendelser, som kræver venlig imødekommenhed og der vil forekomme spørgsmål af sygeplejemæssig karakter, som man kvalificeres til at varetage
Der vil være fokus på indkaldelse og booking af nyhenviste patienter, idet afdelingen p.t. er i gang med en omstrukturering.
Der afløses i patientmodtagelsen ved behov, og du kan forvente, at der over en periode på 6 måneder vil være omkring 8 vagter til kl. 18 i vores reception.
Din profil
Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, er faglig dygtig og indstillet på løbende udvikling af dine kompetencer efter afdelingens behov. Desuden har du gode IT-kundskaber og kendskab til Cosmic vil være en fordel.
Som person er du:
- Omhyggelig og serviceminded
- Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret
- Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag
- God til at kommunikere med borgere, kolleger og samarbejdspartnere
Afdelingen
Organkirurgisk Afdeling har ca. 150 ansatte og er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb (kræftpakkeforløb). Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarmkræft, bryst- og hudkræft.
Vi arbejder ud fra Sygehus Lillebælts værdier og har et godt tværfagligt arbejdsmiljø. Vi har en høj medarbejder- og patienttilfredshed og et godt socialt fællesskab.
Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk
Ansøgningsfrist: Den 20. oktober 2019.
Samtaler forventes afholdt den 23. oktober 2019 mellem kl. 12.30 og 15.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus - Adresse
Beriderbakken 4, 7100 Vejle -
Kontaktperson
Sandra Grib Christiansen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2019 - Regionens jobnr.
208846 - Quick-nr.
382626 - Indrykningsdato
04-10-2019 -
Ansøgningsfrist
20-10-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til Neurorehabiliteringsafsnit NR, Neurologisk Afdeling N, Svendborg
OUH, Svendborg Sygehus | Baagøs Alle 15, 5700 Svendborg
LægesekretærOpslået
27-03-2024Ansøgningsfrist
14-04-2024 -
Går du med drømmen om at hjælpe barnløse i fertilitetsbehandling?
OUH Odense Universitetshospital, Odense | J.B . Winsløws Vej 4, Indgang 55, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
21-03-2024Ansøgningsfrist
23-04-2024 -
Lægesekretær med mulig vagtplanlæggerfunktion til Røntgen og Skanning, Aabenraa, Sygehus Sønderjylland
Sygehus Sønderjylland, Aabenraa | Kresten Philipsens Vej 15, 6200 Aabenraa
LægesekretærOpslået
19-03-2024Ansøgningsfrist
07-04-2024 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til Demensklinik Fyn, Neurologisk Afdeling N, Svendborg
OUH, Svendborg Sygehus | Baagøs Alle 15, 5700 Svendborg
LægesekretærOpslået
27-03-2024Ansøgningsfrist
14-04-2024 -
Ansvarsbevidst og struktureret lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Afdelingen for Hjertesygdomme, Esbjerg Sygehus og Grindsted Sygehus
Sydvestjysk Sygehus Esbjerg | Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
LægesekretærOpslået
19-03-2024Ansøgningsfrist
04-04-2024