Region Midtjylland

Medicinsk Afdeling

Sundvej 30, 8700 Horsens

Sygeplejerske til Klinik for Gigtsygdomme.

Vi søger en engageret sygeplejerske til en fast, vagtfri stilling på 30-34 timer/uge pr. 1/3-20 eller efter aftale.

Klinik for Gigtsygdomme består ud over dig af 2 sygeplejersker, 3 læger og tilknyttede sekretærer.
Vi udreder og behandler patienter med gigt-og bindevævssygdomme. Gigtpatienter er kroniske patienter, og de kommer ofte i klinikken gennem mange år.

Vi er organiseret som selvledende team uden nogen daglig leder, hvilket giver stor medindflydelse på organisering af dagligdagen og samtidig en høj arbejdsglæde. Der er lav hierarkisk opbygning og kort vej fra ide til handling.

Klinikken er en del af Medicinsk Klinik 2, der ud over os rummer specialerne lungesygdomme og mave-tarmsygdomme foruden en del af medicinsk sekretariat.

Arbejdet som sygeplejerske i Klinik for Gigtsygdomme er meget selvstændigt med et tæt og ligeværdigt samarbejde med lægegruppen. Der er mulighed for sparring i løbet af dagen.

Sygeplejerskernes arbejde består blandt andet af:
  • vejledning af patienter i medicinhåndtering og sygdomsforståelse
  • oplæring af patienter i at tage medicin som injektion
  • opfølgning på patientens konsultation hos læge
  • varetagelse af patienthenvendelser i telefontiden
  • selvstændige konsultationer såvel ved fremmøde som over telefon
  • administration af i.v. medicin (biologisk behandling) på tilknyttet sengestue
  • gennemgang af prøvesvar
Vi søger en sygeplejerske der:
  • har lyst til og evner at arbejde selvstændigt
  • tør tage ansvar
  • har erfaring som sygeplejerske
  • har indsigt i det reumatologiske speciale eller ønsker at få det
  • har lyst til at arbejde med kroniske patienter, der har komplekse problemstillinger
  • er initiativrig og kreativt tænkende
  • har gode samarbejdsevner og er motiveret for at samarbejde på tværs af afdelingen
Vi tilbyder:
  • en klinik i udvikling
  • en klinik med et defineret mål om at have tilfredse patienter
  • et spændende og komplekst speciale
  • introduktion ved sidemands-oplæring
  • selvstændigt arbejde, hvor du har stor mulighed for at få indflydelse på din hverdag
  • fokus på tværfagligt samarbejde
  • en weekend- og vagtfri stilling
     
Stillingen er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Vi ønsker mulighed for at indhente referencer fra tidligere ansættelser.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sygeplejerskerne i klinikken, Lena Volsmann eller Agnete Aagaard.

Ansøgning skal sendes elektronisk via nedenstående link.
Ansøgningfrist 15/1-20
Ansættelsessamtaler 22/1-20


Kontaktperson Lena Volsmann/Agnete Aagaard
Telefon 78 42 55 56





















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Horsens
  • Kontaktperson
    Agnete Aagaard Jensen
  • Adresse
    Sundvej 30, 8700 Horsens
  • Stillingstyper
    Sygeplejerske
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-03-2020
  • Regionens jobnr.
    20754
  • Quick-nr.
    385335
  • Indrykningsdato
    09-12-2019
  • Ansøgningsfrist
    15-01-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Horsens
  • Adresse
    Sundvej 30, 8700 Horsens
  • Kontaktperson
    Agnete Aagaard Jensen
  • Stillingstyper
    Sygeplejerske
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-03-2020
  • Regionens jobnr.
    20754
  • Quick-nr.
    385335
  • Indrykningsdato
    09-12-2019
  • Ansøgningsfrist
    15-01-2020 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.