Region Syddanmark

Region Syddanmark

Beriderbakken 4, 7100 Vejle

Ledelsessupporter Klinisk Genetisk Afdeling

Vil du prøve kræfter med administrative og projektorienterede opgaver samtidig med, at du bibeholder dine lægesekretærmæssige kompetencer?

Ønsker du at arbejde på en ambitiøs, voksende afdeling med et tværfagligt og imødekommende personale?

Så er vores nyoprettede stilling måske noget for dig. Vi kan tilbyde en attraktiv vagtfri fast stilling på 29,6 timer ugentligt, fordelt ligeligt mellem ledelsessupport- og lægesekretæropgaven på separate dage, i starten dog med fokus på ledelsessupportopgaven.

 

Jobbet

Klinisk Genetisk Afdeling på Sygehus Lillebælt er en spændende afdeling med et stærkt fagligt miljø, hvor vi arbejder dedikeret ud fra at sætte patienten først.

Vi tilbyder dig et selvstændigt, udfordrende og alsidigt job, hvor hverdagen er præget af, at arbejdsopgaverne løses gennem et godt socialt kollegialt netværk. Vi har et godt arbejdsmiljø med et fladt hierarki og engagerede kolleger. Vi har respekt for den enkelte og fokus på tværfagligt samarbejde og videreuddannelse. Arbejdet sker i tæt samarbejde med afdelingsledelsen og sekretariatets 3 sekretærer, men du vil skulle samarbejde med mange forskellige personalegrupper internt i afdelingen og eksternt både i og uden for organisationen.

Du skal kunne se dig selv i mange forskellige opgaver i forbindelses med ledelsessupport fx:

  • Hjælpe os med at videreudvikle og vedligeholde forbedringer og projekter og sikre at arbejdsgange bliver godt implementeret i afdelingen, eksempelvis at blive en helt papirfri afdeling.
  • Hjælpe os med at generere og finde bagvedliggende data (i fx Cosmic, LIVA eller vores laboratoriesystem LabWare) til brug for beslutninger om ændringer i organisationen.
  • Sørge for løbende opdatering af vores dokumentstyringssystem Infonet, for den kliniske del af afdelingen.
  • Generere data til ledelsestilsynsrapporter.
  • Hjælpe os med mødeforberedelse i form af datagenerering, indkaldelser, dagsordner, efterfølgende opfølgning og i enkelte tilfælde referater.
  • Sørge for det administrative forløb ved ansøgninger om orlov, ansættelse af medarbejdere samt organisere introduktionsprogrammer for nyansatte.
  • Organisere og administrativt håndtere, kursusansøgninger.
  • Arbejds- og ferieplanlægning for lægegruppen (som er vagtfri).
  • Administrativ support i forhold til afdelingens forsknings- og udviklingsprojekter.
  • Deltage i IT-sikkerhedsgruppen.

Du vil, som en del af vores velfungerende sekretariat, have mange forskelligartede opgaver, som hovedsageligt vil koncentrere sig om følgende:

  • Tovholder funktion for Cosmic
  • Skrivning af journaler 

Til løsning af opgaverne, er der behov for at kunne arbejde i mange forskellige systemer, hovedsageligt:

Cosmic patientstyringssystem, LIVA, Microsoft Office og Outlook, BCC lab. system, LabWare og Trirs.

 

Om dig

  • Er uddannet lægesekretær med længerevarende relevant faglig erfaring indenfor det administrative område og har kendskab til, eller er indstillet på oplæring i de kliniske IT-systemer.
  • Tager initiativ, trives med selvstændigt arbejde og kan håndtere opgaver på tværs af afdelingen og sygehuset.
  • Kan skabe strukturer og planlægge egne arbejdsopgaver, og er systematisk og analytisk i din tilgang til opgaveløsning.
  • Kreativ, iderig og har mod på at arbejde med forbedringsprocesser.
  • Har gode IT-kompetencer og er lærenem for nye systemer.
  • Har gode samarbejdsevner og kan bidrage til fleksible tværfaglige arbejdsgange.
  • Er loyal og evner diskretion.
  • Er engageret, ansvarlig, kvalitetsbevidst og omhyggelig i forhold til de opgaver, du stilles overfor.

 

Om afdelingen

Afdelingen har ca. 40 ansatte og består af et ambulatorie og et laboratorie. Vi yder genetisk rådgivning til ca. 2700 henviste patienter pr. år, med både klassiske genetiske og onkogenetiske problemstillinger. Vores mål er at yde den bedste service til vores patienter og vi sætter derfor høj faglighed, kort ventetid og kort udredningstid meget højt.

Afdelingen har todelt ledelse med en ledende overlæge og en ledende bioanalytiker. Vores afdeling er præget af en høj grad af medindflydelse, ansvarsfølelse, respekt og samarbejde.

 

Rekrutteringsprocessen

Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag d. 26/02 2020.

 

Ansættelse

Stillingen er på 29,6 timer med start 1. april eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

 

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at kontakte Ledende overlæge Mette Warming Jørgensen på tlf.: 79406635 eller mail: mette.warming.jorgensen@rsyd.dk (har ferie i uge 7 og 8) eller Ledende bioanalytiker Lene Byriel på tlf.: 79406710 eller mail: Lene.Byriel@rsyd.dk

Læs mere om afdelingen her: http://www.sygehuslillebaelt.dk/wm242521

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus
  • Kontaktperson
    Lene Byriel
  • Adresse
    Beriderbakken 4, 7100 Vejle
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-04-2020
  • Regionens jobnr.
    210023
  • Quick-nr.
    387213
  • Indrykningsdato
    23-01-2020
  • Ansøgningsfrist
    21-02-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus
  • Adresse
    Beriderbakken 4, 7100 Vejle
  • Kontaktperson
    Lene Byriel
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-04-2020
  • Regionens jobnr.
    210023
  • Quick-nr.
    387213
  • Indrykningsdato
    23-01-2020
  • Ansøgningsfrist
    21-02-2020 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.