Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Borgmester Ib Juelsvej 1, 2730 Herlev

Lægesekretær til Akutmodtagelsen

Er du god til at møde mennesker, der hvor de er? Og trives du i et job, hvor der til tider er fart på, og ikke to dage er ens? Så er du den nye sekretær vi søger til Akutmodtagelsen på Herlev Hospital.

Dine kerneopgaver vil bestå i at give vores patienter en god start på deres behandlingsforløb. Du har første og sidste hånd på registreringen af vores patientforløb. Du vil få et tæt og tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige faggrupper samt den præhospitale funktion.

Hvem er du?

Du ønsker at gøre en forskel for patienter og pårørende, så de føler sig godt modtaget hos os. Du er serviceminded og kommunikerer respektfuldt med patienter og pårørende. Du er grundig og lægger vægt på korrekt registreringspraksis.  Vi ser gerne, at du også er nytænkende og problemløsende i din tilgang til dit arbejde. Lægesekretærens rolle samt arbejdsopgaver er i forandring, og vi har brug for en kollega, som ser udviklingspotentiale og muligheder i hverdagens opgaver. Du er uddannet lægesekretær og har du erfaring med Sundhedsplatformen, er det en fordel, men det er ikke et krav, da vi arbejder i vores eget modul og sørger for grundig oplæring.

Hvem er vi?

Vi er et team på 43 sekretærer, som arbejder på hospitalets to matrikler; hhv. Herlev Hospital og Gentofte Hospital. Du vil indgå i et team af gode kolleger, som har en stor faglig stolthed og som vil hjælpe dig på plads i din nye rolle. Det første år af din ansættelse tilknyttes du en faglig mentor, som er din faste sparringsmakker. 

Inden længe flytter vi til nye, moderne lokaler i det nye Akuthus på Herlev Hospital. Vi er i fuld gang med forberedelserne til de nye rammer, og vi kører løbende nye projekter og afprøver nye arbejdsgange.

Hvad kommer du til at beskæftige dig med?
Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du arbejde med forskellige arbejdsopgaver.

Vores arbejdsopgaver er blandt andet:

  • Teamsekretær med modtagelse af patienter, bestilling af prøver, portør osv. i vores teamfunktioner.
  • Teamsekretær i skadespor, hvor der skrives efter direkte diktering, samt tæt samarbejde med læge og sygeplejerske om at skabe flow og korrekt registrering.
  • Traumesekretær.
  • CVI-funktion (central visitation).
  • Bestilling af patienttransport i vores centrale kørselskontor (call-center funktion).

Hvad kan vi tilbyde?

Stillingen er en fast stilling på 30-32 timer om ugen i blandede vagter og fast vagt hver 3. weekend.

Udvikling til den enkelte. Vi har et formaliseret introduktions- og oplæringsforløb, og vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et struktureret kompetence- udviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgavevaretagelse. Forløbet tager udgangspunkt i 3 moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen.

Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange. Vi lægger stor vægt på vores medarbejdernes arbejdsmiljø og trivsel.

NYT Akuthus. Vi skal flytte i et nyt Akuthus. Med de nye rammer, de rette kompetencer og diagnostisk teknologi er det visionen, at vi skal sætte standarden for udredning og behandling af akutte patienter i Danmark.

Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling til besættelse pr. 1.6.2020 eller efter aftale.

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er onsdag d. 15.04.20.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Kontaktperson
    Anne Sørensen Bruun
  • Adresse
    Borgmester Ib Juelsvej 1, 2730 Herlev
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-06-2020
  • Regionens jobnr.
    223714
  • Quick-nr.
    390097
  • Indrykningsdato
    31-03-2020
  • Ansøgningsfrist
    15-04-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Herlev Hospital
  • Adresse
    Borgmester Ib Juelsvej 1, 2730 Herlev
  • Kontaktperson
    Anne Sørensen Bruun
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Deltid over 21 timer
  • Ansættelsens start
    01-06-2020
  • Regionens jobnr.
    223714
  • Quick-nr.
    390097
  • Indrykningsdato
    31-03-2020
  • Ansøgningsfrist
    15-04-2020 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.