Region Midtjylland

Neurologi og Fysio-ergoterapi

Lægårdvej 12A, 7500 Holstebro

Uddannet lægesekretær søges til Onkologisk Afdeling ved sekretariatsfællesskabet Neurologi og Fysio-Ergoterapi, Onkologisk Afdeling og Ernæringsenheden i, Hospitalsenheden Vest

Vi har mulighederne, hvis du vil være med?
Brænder du for faglig udvikling, og vil du være med til at skabe rammen om det gode patientforløb og det gode arbejdsmiljø? Så er du hjertelig velkommen her hos os!
 
Vi søger en kompetent og mødestabil uddannet lægesekretær. Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentlig med placering i Herning. Vi har brug for en kollega, der tør udfordre vanetænkning og forstår at omsætte frugtbare idéer i praksis. Er det lige dig, og trives du med at opsøge og udvikle mulighederne i en helt unik organisation sammen med engagerede kolleger? Så er det dig, vi mangler!
 
Faglig og organisatorisk profil
Onkologisk Afdelings sekretariatsfunktion er en del af et større sekretariatsfællesskab, som kendetegnes ved en høj aktivitet, hvor det tværfaglige samarbejde er ligeværdigt og sikrer medinddragelse af patient og pårørende for at skabe et optimeret patientforløb.
 
Vi har i afdelingen 12 sengepladser, Palliativt Team (herunder funktioner for Anker Fjord Hospice), samt et stort ambulatorium, hvor vi både har nyhenviste- og kontrolpatienter, samt de patienter vi har i kemobehandling. Lægesekretærerne servicerer også stråleterapien, som drives i samarbejde med Universitetshospitalet i Århus.
 
Den samlede lægesekretærgruppen i sekretariatsfællesskabet består af 34 engagerede lægesekretærer, som arbejder tæt sammen med afdelingernes øvrige faggrupper. Vi arbejder med rotation i jobfunktionerne, hvilket betyder, at der er varierende opgaver for alle.
Vi er kendetegnet for stor ansvarlighed, effektivitet, overblik, forskelligartede opgaver og et godt arbejdsmiljø, hvor vi kerer os om hinanden.
 
Arbejdsopgaver og ansvarsområde
I stillingen indgår bl.a. følgende arbejdsopgaver
  • koordinering/booking af gode og hensigtsmæssig behandlingsforløb
  • skrivning og registrering af procedurer af ambulante besøg og behandlinger
  • registrering i databaser
  • receptionsopgaver: f.eks. modtagelse af patienter, skanning af diverse svar m.v., håndtering af korrespondance, udfylde anmodning om patientbefordring m.m.
  • telefonisk kontakt med patienter og pårørende
  • afløsning på sengeafsnit
  • specialopgaver afhængig af evner og interesse
  • videreudvikling og tilpasning af opgaver i takt med implementering af regionens IT-systemer
Du indgår i en vagtplan, hvor vi for nuværende på hverdage arbejder mellem kl. 7.30-18.00 og fredage mellem kl. 7.30-16 samt få weekend- og helligdagsvagter.
Vi anvender MinTid, hvor du har indflydelse på tilrettelæggelse af din vagtplan.
 
Stillings- og funktionsbeskrivelserne for lægesekretær i Onkologisk Afdeling
 
Personprofil
Vi forventer, at du 
  • skal være uddannet lægesekretær og brænde for forløbskoordinering
  • har interesse og erfaring med koordinering af patienters behandlingsforløb
  • har en bred IT-viden – herunder PAS og Midt EPJ
  • kan prioritere dine opgaver og evner at skabe overblik
  • har gode samarbejdsevner og er positiv indstillet
  • har lyst til at arbejde for et godt samarbejde mono- og tværfagligt
  • er åben og fleksibel og har en positiv tilgang til forandringsprocesser
  • er udviklingsorienteret og er parat til faglig og personlig udvikling
  • har kommunikative færdigheder, der mestre den patientcentrerede kommunikation og samarbejde med egen og andre fagpersoner
 
Praktiske oplysninger
Du kan få yderligere information om stillingen og Hospitalsenheden Vest på www.vest.rm.dk eller ved at kontakte sekretariatsleder Randi Mogensen på tlf.: 2465 0255 eller
TR Marie Louise Toftgaard Heede på tlf.: 7843 7407.
 
Ansættelse fra 1. august 2020 eller efter nærmere aftale.
Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
 
Du kan søge jobbet online ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV.
 
Læs mere om et job med drive, dygtige kolleger og muligheder på vest.rm.dk/job


Ansøgningsfrist: onsdag den 10.06.20
Ansættelsessamtaler forventes, at finde sted i uge 25 - 2020.
 
 

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Herning
  • Kontaktperson
    Randi Gylling Mogensen
  • Adresse
    Lægårdvej 12A, 7500 Holstebro
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-08-2020
  • Regionens jobnr.
    22667
  • Quick-nr.
    392155
  • Indrykningsdato
    25-05-2020
  • Ansøgningsfrist
    10-06-2020 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Regionshospitalet Herning
  • Adresse
    Lægårdvej 12A, 7500 Holstebro
  • Kontaktperson
    Randi Gylling Mogensen
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-08-2020
  • Regionens jobnr.
    22667
  • Quick-nr.
    392155
  • Indrykningsdato
    25-05-2020
  • Ansøgningsfrist
    10-06-2020 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.