Klinisk Sekretariat søger en Lægesekretær til kirurgisk område til Dronning Ingrids Hospital, Nuuk
En stilling som Lægesekretær, med primær funktion inden for kirurgisk område, er ledige til besættelse 1. august 2020 eller efter aftale.
Klinisk Sekretariat er fagligt en meget bred arbejdsplads, hvor vi arbejder med samtlige medicinske og kirurgiske specialer.
Klinisk Sekretariat er organisatorisk placeret som en del af Forløbskoordineringen på Dr. Ingrids Hospital og der er pt. ansat 6 kirurgiske lægesekretærer og 4 medicinske lægesekretærer samt 1-2 lægesekretærelever i afdelingen.
Vi leder efter en uddannet lægesekretær, der
- Er fortrolig med at arbejde i EPJ, gerne kendskab til COSMIC indenfor kirurgisk område
- Kan bevare roen, også når tingene går stærkt
- Har et godt sprogøre og er hjemmevant på computer
- Er stabil og nem at arbejde sammen med
- Er fleksibel og omstillingsparat
Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget grønlandsk og dansk, men det er ikke en betingelse.
Gode danskkundskaber er et krav.
Din arbejdstid vil være 40 timer / uge fra kl. 8 – 16 mandag til fredag. Derudover vil der være vagtordninger ca. hver 6. – 8. uge på søn- og helligdage.
Vi kan tilbyde:
- En spændende og udfordrende arbejdsplads med rig mulighed for udvikling
- Dækning af mangeartede specialer
- Dygtige kollegaer
- Mulighed for at deltage i temadage og personalemøder i udvalg m.m.
- En aktiv personaleforening, der arrangerer sejlture, sammenkomster m.v.
Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af heygyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.
Bolig
Der vil til stillingen kunne anvises bolig efter gældende regler. Husleje og boligstandard kan variere, og der kan være ventetid på anvisning af permanent personalebolig.
Tiltrædelse: 1 august 2020
Ansøgning
Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format via www.Gjob.gl
Ansøgningsfrist: 16 juli 2020
Ansættelsessamtaler afholdes løbende
Kontakt
Information om stillingen kan indhentes ved Leder af Klinisk Sekretariat Sofia Rossen på tlf. (+299) 344648 eller på e-mail: sros@PEQQIK.GL
Generelle oplysninger om løn og ansættelsesforhold kan desuden fås ved henvendelse på email: PERSONALE@PEQQIK.GL
Det Grønlandske Sundhedsvæsens organisationsplan:
https://www.peqqik.gl/Footerpages/Til-fagpersoner
Vi modtager kun ansøgninger i PDF-format.
Det Grønlandske Sundhedsvæsen er en røgfri arbejdsplads.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
Fakta
- Arbejdssted
Grønlands Sundhedsvæsen - Adresse
Personaleadministrationen, 1230 Nuuk -
Kontaktperson
Personale Afdelingen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2020 - Quick-nr.
392576 - Indrykningsdato
03-06-2020 -
Ansøgningsfrist
16-07-2020 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×