Jobbet "Plastik- og Mammakirurgisk Afdeling søger ny lægesekretærkollega." er udløbet

Region Nordjylland

Sengeafsnit for Plastikkirurgi

Hobrovej 18-22, 9000 Aalborg

Dit næste skridt
Plastik- og Mammakirurgisk Afdeling er en del af Klinik Kirurgi- og Kræftbehandling på Aalborg Universitetshospital.
Har du interesse for det gode patientforløb, og er du engageret, ansvarsfuld og positiv? Så er det lige dig vi mangler snarest muligt.

Plastik- og Mammakirurgisk Afdeling rummer en sengeafdeling, en dagskirurgisk afdeling samt flere ambulatorier. Vi har siden januar 2019 arbejdet på, at sammenlægge det Plastik- og Mammakirugiske speciale, aktuelt er vi netop påbegyndt fusioneringen af sekretariatet – et super spændende arbejde som vi i fællesskab arbejder positivt med.
Vi mangler nu en uddannet, selvstændig og serviceminded lægesekretær, der har lyst til at være en del af et positivt og tværfagligt team i Plastik- og Mammakirurgisk Afdeling. Afdelingen udreder og behandler patienter med brystkræft og med godartede lidelser i brystet samt patienter, som skal have et plastikkirurgisk indgreb, fx operation for modermærkekræft, hudkræft, rekonstruktionskirurgi samt meget, meget andet. Vi har et stort fokus på vores patientforløb og ikke mindst vores kræftpakker.
 
Lægesekretærerne arbejder bl.a. med digital visitation, Bookplan, planlægning af ambulatorier, koordinering af patientforløb, registrering, skrivning og andre ambulatorie-nære opgaver, herunder telefonisk patientkontakt, ligesom der afløses i patientmodtagelse. I sekretærgruppen varetages tillige mange specialopgaver såsom vedligeholdelse af PRI, opsætning af Bookplan, uddannelse af elever mv., der vil også være mulighed for at få del i flere af disse funktioner.
Alt i alt har vi spændende arbejdsmæssige udfordringer at tilbyde.
Lægesekretærgruppen har et tæt samarbejde med afdelings læger og sygeplejersker.

Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, hvilket vi ser som et ufravigeligt krav. Vi vægter kendskab til Regionens IT-systemer. Vi sætter pris på en høj grad af selvstændighed, og vi kan godt lide ro og overblik i god, men arbejdsom hverdag.

Vores mødetider ligger indenfor tidsrummet kl. 08.00 til 15.30 på alle hverdage.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt den 24/6-2020.

Har du spørgsmål til ovenstående, eller har du lyst til at se vores arbejdsplads, så er du meget velkommen.