Afdelingsledelsessekretær/ledelsessupport ved Blodprøver og Biokemi, Regionshospitalet Horsens
En nyoprettet stilling som sekretær for afdelingsledelsen i Blodprøver og Biokemi er ledig, og vi søger en lægesekretær, som har interesse i at arbejde tæt sammen med afdelingsledelsen omkring løsning af administrative opgaver.Det er en fast stilling på 30 timer ugentligt fra 1. oktober 2020 eller efter aftale.
Om afdelingen
Blodprøver og Biokemi på Regionshospitalet Horsens er et laboratorium hvor vi tager blodprøver, modtager blodprøver fra lægepraksis, udfører analyser og sender prøver til analysering på andre laboratorier.
På afdelingen er der ansat cirka 75 medarbejdere, hvoraf de fleste er bioanalytikere. Afdelingen har todelt ledelse med en ledende bioanalytiker og en ledende overlæge.
Om jobbet som afdelingsledelsessekretær/ledelsessupport
Vi søger en sekretær for afdelingsledelsen, som har lyst til at arbejde med en alsidig opgaveportefølje. Opgaverne tager afsæt i at være koordinator for afdelingsledelsen og vil være opgaver indenfor: personaleadministration, drift, økonomi, klargøring til arrangementer, referatskrivning efter MED, ledergruppe-, personale- og møder med eksterne partnere.
Der vil være mange forefaldende ad hoc-opgaver, og ikke to dage bliver ens.
Vi tilbyder
- ansættelse i en afdeling med meget kort afstand mellem medarbejder og ledelse, stor aktivitet og med mange udviklingsprojekter
- gode kolleger med stort engagement og høj faglighed
- et godt arbejdsmiljø med en god, uformel omgangstone
- plads til humor og prioritering af personlig og faglig udvikling
- er kontoruddannet sekretær/lægesekretær med relevant faglig erfaring indenfor det administrative område og har kendskab til, eller er indstillet på oplæring i de kliniske IT-systemer
- kender hospitalets og afdelingens vision, strategi og indsatsområder og anvender dem som grundlag
- tager initiativ og trives med selvstændigt arbejde
- kan skabe strukturer og planlægge egne arbejdsopgaver
- har gode IT-kompetencer og er lærenem for nye systemer
- har gode samarbejdsevner
- Er loyal og evner diskretion
- Er engageret, ansvarlig, kvalitetsbevidst og omhyggelig i forhold til de opgaver, du stilles overfor
- er initiativrig, systematisk og ansvarsbevidst
- Har gode formuleringsevner
- bidrager til et godt arbejdsmiljø
- er en optimistisk og imødekommende person
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist:
16. august 2020. Vi forventer at afholde jobsamtaler i uge 35.
Ansøgning skal sendes elektronisk via nedenstående link
Regionshospitalet Horsens - en attraktiv arbejdsplads:
Blodprøver og Biokemi er en del af et innovativt akuthospital, der bl.a. satser meget på at være i front inden for IT og patientsikkerhed til gavn for både patienter og medarbejdere. Regionshospitalet Horsens har en størrelse og kultur, hvor der er kort vej fra tanke til handling. Samtidig er helheden i fokus, og der er et tæt og tværfagligt samarbejde på tværs af hospitalets afdelinger. Afdelingerne hjælper hinanden til at nå deres mål og løfter i flok.
Regionshospitalet Horsens arbejder ud fra principperne i Patientsikkert Sygehus og deltager aktivt i det nationale program Sikkert Patientflow. Vi er en attraktiv arbejdsplads med engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Vi sætter udvikling højt på dagsordenen og arbejder hele tiden for gennem dialog, anerkendelse og uddannelse af medarbejdere at sikre borgerne den bedst mulige oplevelse i mødet med hospitalet. Regionshospitalet Horsens vil både nu og i fremtiden skille sig ud ved at yde en ekstraordinær indsats på mange fronter.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Horsens - Adresse
Sundvej 30, 8700 Horsens -
Kontaktperson
Tina Arentzen Bjerre - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-10-2020 - Regionens jobnr.
23306 - Quick-nr.
394458 - Indrykningsdato
16-07-2020 -
Ansøgningsfrist
16-08-2020 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Midtjylland der minder om dette
-
Administrativ koordinator
RehabiliteringsCenter for Muskelsvind - Aarhus | Kongsvang Allé 23, 8000 Århus C
LægesekretærOpslået
27-03-2024Ansøgningsfrist
18-04-2024 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Sekretariatsfællesskabet for Neurologi, Fysio- og Ergoterapien og Ernæring.
Regionshospitalet Gødstrup | Hospitalsparken 15, 7400 Herning
LægesekretærOpslået
12-03-2024Ansøgningsfrist
03-04-2024 -
Bliv en del af et velfungerende team som vores nye lægesekretær/sundhedsadministrative koordinator - Regionspsykiatrien Gødstrup
Regionspsykiatrien Gødstrup | Hospitalsparken 15, 7400 Herning
LægesekretærOpslået
12-03-2024Ansøgningsfrist
02-04-2024 -
Lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator søges til Klinik for Depression
Aarhus Universitetshospital, Psykiatrien | Palle Juul-Jensens Boulevard 175, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
26-03-2024Ansøgningsfrist
15-04-2024 -
Lægesekretær/SAK med primær funktion i gynækologisk onkologi ved Kvindesygdomme og Fødsler, Aarhus Universitetshospital
Aarhus Universitetshospital | Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
LægesekretærOpslået
12-03-2024Ansøgningsfrist
01-04-2024