Lægesekretær til Akutklinikken på Rigshospitalet - Glostrup
Kan du godt lide at bidrage og samarbejde med et tæt tværfagligt team af gode og dygtige kolleger?
Har du samtidig lyst til at arbejde i skiftende vagter?
Som en del af Medicinsk Afdeling, er vi med i en spændende afdeling i konstant udvikling. Du vil blive en del af Akutklinikken, hvor vi beskæftiger os med forskellige specialer og hvor 2 dage sjældent er ens.
Vi bemander Akutklinikkens frontpladser i vores reception, hvor vi modtager og registrerer patienter, som indbringes akut, kommer fra egen læge eller er selvhenvender. Som lægesekretær i Akutklinikken er vi ansigtet udadtil og vi lægger vægt på at møde vores patienter, pårørende og andre samarbejdspartnere på en imødekommende og hjælpsom måde.
Vi har en central funktion i afdelingen, hvor vi bl.a. varetager afdelingens hovedtelefonnummer, bestiller diverse prøver samt varetager registreringsopgaverne omkring det akutte patientforløb.
Vi har en uhøjtidelig tone og det er vigtigt for os, at vores samarbejde er bygget op omkring tillidsfulde relationer og hvor der er plads til forskellighed.
Sekretærteamet
Hvis du vil være en del af et team, der sætter fokus på den faglige udvikling og hvor kommunikation og service er vigtig, vil du til gengæld få fagligt engagerede kolleger, som har været i afdelingen i mange år og som sætter pris på et godt arbejdsmiljø.
Hos os får du
- Et selvstændigt og spændende job med mange faglige udfordringer
- Stor fleksibilitet i forhold til byt af vagter
- Fast rul og med indflydelse på, hvordan du skal arbejde
Vi ønsker os en kollega, der:
- Er uddannet lægesekretær (dette er et krav)
- Har lyst til at sidde i front og have den første kontakt med patienterne
- Kan bevare overblikket og den venlige tone, også i travle situationer
- Er mødestabil og trives med skiftende arbejdstider
- Er ”holdspiller” og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32-34 timer ugentligt i blandede vagter inkl. weekendvagt (hver 2. weekend eller hver 3. weekend).
Vi ønsker stillingen besat snarest muligt eller pr. 1. december 2020.
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst vedrørende løn- og arbejdsforhold for lægesekretærer m.fl. indgået mellem HK/Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.
Ansøgningsprocedure
Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Ledende lægesekretær Camilla Hildebrand Andersen på telefon: 38 63 25 29 eller på mail: camilla.hildebrand.andersen@regionh.dk
Ansøgningsfristen er 5. oktober 2020.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Glostrup - Adresse
Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre -
Kontaktperson
Camilla Hildebrand Andersen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
226800 - Quick-nr.
397237 - Indrykningsdato
23-09-2020 -
Ansøgningsfrist
05-10-2020 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×