Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Ullasvej 8, 3700 Rønne

To kollegaer til Klinisk Administration på Bornholms Hospital

Vil du gøre en forskel? Så har vi stillingerne i Klinisk Administration på Bornholms Hospital.

Klinisk Administration søger dig som har lyst til at være en del af lægesekretærteamet i Klinisk Administration på Bornholms Hospital.

Vi er en stor engageret lægesekretærgruppe, Klinisk Administration, og vi står og mangler dig, som har lyst til at være en del af vores fællesskab.

  • Kan du fungere i en til tider sårbar og kompleks hverdag, og bevare roen og overblikket med et smil på læben?
  • Kan du se dig selv som omdrejningspunktet i det tværfaglige samarbejde?
  • Synes du det er udfordrende at sikre korrekt registrering?

Vi arbejder teamopdelt og er organiseret med en sektionsleder, en souschef og 4 teamkoordinatorer. Hver teamkoordinator er tovholder for den daglige drift og fordeling af arbejdsopgaver mm i teamet. Vores 4 teams er Medicinsk, Kirurgisk, Akutmodtagelse og Diagnostisk.

Vi afholder regelmæssige mono- og tværfaglige team- og driftsmålsstyringsmøder.

Det tværfaglige samarbejde er uvurderligt, da vi arbejder tæt og godt sammen med både læger, sygeplejerske og andre faggrupper for at sikre, det bedst mulige forløb for både patienter og pårørende.

Vi søger en kollega til vores kirurgiske ambulatorium 2 til en fast stilling på 37 timer/ugen i specialet parenkymkirurgisk, til besættelse den 1. maj eller snarest derefter

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder bliver:  

  • Patient kontakt
  • Telefonbetjening
  • Bestilling af kørsel
  • Opgaver i forhold til henvisningsvisitation, booking – indkaldelse af patienter, afrunding og opfølgning på dagsprogrammerer (Herunder cancerpakkeforløb), fejllister/manglelister
  • Øvrige administrative ad hoc-opgaver

Vi søger også en medarbejder til et 1-årigt vikariat, 30 timer om ugen, til besættelse fra den 1. maj 2021

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder bliver:

  • Tjekke patienter ind i SP, opdatere diverse kontaktoplysninger
  • Tjekke dagens program ift. tolkebistand
  • Hjælpe til at holde vores arbejdslister nede, overvejende i medicinsk regi
  • Øvrige administrative ad hoc-opgaver

Om vores nye kollegaer

Vi ønsker os nye kollegaer som er mødestabile, har en positiv tilgang til opgaverne, og vi foretrækker, at du har kendskab til sundhedsvæsenet og især de specifikke områder vi nævner samt SP.  Du kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning. Du har erfaring som lægesekretær eller anden administrativ stilling.

Desuden forventer vi, at du:

  • har overblik og kan prioritere, samt er fleksibel og ansvarsbevidst
  • har situationsfornemmelse, let til smil og tager medansvar samt er serviceminded og har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • kan lide en travl og afvekslende hverdag, hvor du trives med og motiveres af tværfagligt samarbejde, som bidrager til fælles opgaveløsning
  • har et godt drive, gå-på-mod og godt humør
  • vil arbejde aktivt og konstruktivt for at præge og løse de udfordringer, fremtiden byder os   
  • har ”teamspirit”

Opgaverne løses kun på bedste vis, når man trives i hverdagen. Derfor er ordentlighed, omsorg og humor faste ingredienser i vores forventninger til os selv og hinanden. Det er en tilgang til arbejdet, som også forventes af dig.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende HK-overenskomst.

Yderligere oplysninger
Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse til; Bornholms Hospital, Klinisk Administration, sektionsleder Anja Priess på telefon 38 67 02 23 eller mail
anja.priess@regionh.dk.

Ansøgning og samtale
Hvis du vil være en del af en fantastisk lægesekretærgruppe, så send os en ansøgning, CV og dokumentation for relevant erfaring via ”søg job” her på siden. Ansøgningen skal være os i hænde senest den 19. april 2021 kl. 12.

Vi indkalder løbende til samtaler, og finder vi den rette, så leder vi ikke længere. Tøv derfor ikke med at sende os en ansøgning.

Læs om Bornholms Hospital på www.bornholmshospital.dk

Om livet på Bornholm: Bornholm er på mange måder noget særligt. Vi har vandfald, klipper, havets brusen og det fineste sand. Alt sammen inden for kort afstand. Vi nyder øens mange kvalitetsfulde råvarer. Kultur- og fritidslivet markerer sig med musik- og madfestivaller, lokale havkajak- og vinterbadeklubber skyder op, og vi er beriget med imponerende oplevelsesrige gå- og cykelruter. Aldrig længere væk end det er overkommeligt at tage ud i det fri og kombinere hverdagen med fritid, venner og velvære. Og alt dette samtidig med at København og adgangen til storbyen kun er kort tid væk.

Hvis du ikke allerede har kendskab til Bornholm, kan du få gode råd ved at besøge siden www.næstestopbornholm.dk

Læs om Bornholm på facebooksiden ”Næste stop Bornholm”, www.brk.dk eller www.bornholm.info 

 

 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Bornholms Hospital
  • Kontaktperson
    Anja Priess
  • Adresse
    Ullasvej 8, 3700 Rønne
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-05-2021
  • Regionens jobnr.
    231037
  • Quick-nr.
    407449
  • Indrykningsdato
    30-03-2021
  • Ansøgningsfrist
    19-04-2021 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Bornholms Hospital
  • Adresse
    Ullasvej 8, 3700 Rønne
  • Kontaktperson
    Anja Priess
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-05-2021
  • Regionens jobnr.
    231037
  • Quick-nr.
    407449
  • Indrykningsdato
    30-03-2021
  • Ansøgningsfrist
    19-04-2021 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.