LÆGESEKRETÆR PÅ NEONATALAFDELINGEN GN, RIGSHOSPITALET- START 01.06.2021 ELLER EFTER AFTALE
Velkommen indenfor hos Neonatalafdelingen
200 kollegaer arbejder på Neonatalafdelingen, som er en højt specialiseret intensivafdeling, der yder behandling til for tidligt fødte børn, børn med medfødte misdannelser, hjertesygdomme, neurologiske lidelser, kirurgiske sygdomme og børn efter neonatalperioden op til 2 år med behov for intensiv behandling.
BørneRiget har taget det første spadestik og vi venter spændt på, at vi skal flytte ind om ca. 4 år.
Læs mere om vores afdeling på Website: Afdeling for intensiv behandling af nyfødte og mindre børn
Dine kommende kollegaer
Vi er et stærkt sekretærteam på fem dygtige og engagerede lægesekretærer samt én ledende lægesekretær, som trives med tværfaglighed og brænder for at skabe gode patientforløb. Vi har en omskiftelig hverdag med et spændende og udfordrende tværfagligt arbejdsmiljø, som samtidig er præget af respekt, humor og en god omgangstone.
Dine arbejdsopgaver
Vi vil skabe det bedste forløb for de indlagte børn og deres familier, og derfor er det vigtigt, at vi er rummelige, rolige og er villige til at gøre vores bedste for at hjælpe dem. Herunder vil vi sørge for, at der bliver taget hånd om dem ved indlæggelse eller ambulant forløb.
Vores arbejdsopgaver varierer meget. Vi servicerer de sundhedsprofessionelle på mange niveauer og vi deles om at løse de lægesekretærfaglige opgaver i Sundhedsplatformen, som skal udføres ved indlæggelse og i et ambulatorium. Vi er glade for vores varierede arbejdsdag, hvor vi har skiftende opgaver, modtagelse af patienter og tid til fordybelsesdage. Udover de fælles opgaver har vi også individuelle opgaver og ansvarsområder. Dine opgaver vil bl.a. være personaleadministration og diverse ad hoc-opgaver.
Du vil derfor både kunne vedligeholde og udvikle dine brede lægesekretærkompetencer samtidig med, at du får mulighed for at udvikle egne spidskompetencer.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Gode muligheder for faglig udvikling. Vi udvikler os i takt med de nye opgaver, der kommer i vores fag, og som efterspørges. Lægesekretærernes kompetencer og udvikling vægtes højt. Derfor bliver evt. ønsker om lægesekretærfaglig efteruddannelse oftest imødekommet.
Et stærkt mono- og tværfagligt miljø. Du bliver en del af et spændende tværfagligt miljø med fokus på det gode samarbejde og den høje kvalitet. Vi er gode kollegaer, der hjælper hinanden på kryds og tværs, og som deler faglig viden, både i hverdagen og ved månedlige sekretærmøder.
Hvad forventer vi af dig?
Du er uddannet lægesekretær, har lyst til at være i front med IT-udviklingen og har lyst til at tage del i de mange forskellige opgaver og funktioner i afdelingen.
Vi ser gerne, at du:
- Har SP-erfaring
- Er mødestabil
- Trives med en omskiftelig hverdag
- Har en fleksibel og positiv tilgang til opgaveløsningen
- Tager ansvar for at medvirke til et højt kvalitetsniveau i udførelsen af kerneopgaverne
- Tager aktiv del i egen faglig udvikling
- Er en god og empatisk kollega
Yderligere oplysninger
Hvis du har behov for yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte Maiken Parsberg Jensen, konstitueret ledende lægesekretær, på mail: maiken.parsberg.jensen@regionh.dk eller på tlf. 3545 0703.
Ansøgningsprocedure
Din ansøgning skal sendes via linket i dette stillingsopslag senest fredag den 23. april 2021 kl. 12.00. Husk at uploade cv og uddannelsesbevis.
Samtaler forventes afholdt den 27. april 2021.
Der indhentes altid, efter aftale med ansøger, reference forud for evt. ansættelse.
Kun ansøgere, der er uddannet lægesekretær, vil komme i betragtning.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen eller efter aftale, i tidsrummet kl. 8.00-15.30 eller 07.30-15.00.
Lønforhold er efter gældende overenskomst og principperne om ny løn.
Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.
Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.
Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Maiken Parsberg Jensen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-06-2021 - Regionens jobnr.
231304 - Quick-nr.
408098 - Indrykningsdato
13-04-2021 -
Ansøgningsfrist
23-04-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Lægesekretær søges til Endoskopien
Hvidovre Hospital | Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
22-04-2024Ansøgningsfrist
28-04-2024 -
Vi søger en ny kollega!! Vi har et fantastisk team af lægesekretærer, og vi vil gerne have dig med på holdet.
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
22-04-2024Ansøgningsfrist
07-05-2024 -
Grib muligheden for at sætte dit præg på Hjerte- og Lungetransplantationens nye ambulatorium - Sekretær til Hjerte- og Lungeambulatoriet
Rigshospitalet, Blegdamsvej | Blegdamsvej 9, 2100 København Ø
LægesekretærOpslået
19-04-2024Ansøgningsfrist
12-05-2024 -
Forskningskoordinator til Idrætskirurgisk Forskningsenhed på Bispebjerg Hospital søges
Bispebjerg og Frederiksberg Hospital | Bispebjerg Bakke 23, 2400 København
LægesekretærOpslået
12-04-2024Ansøgningsfrist
17-05-2024 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator - Vil du være med til at skabe det bedste patientforløb på Psykiatrisk Ambulatorium Ballerup?
Psykiatrisk Center Ballerup | Maglevænget 16, 2750 Ballerup
LægesekretærOpslået
11-04-2024Ansøgningsfrist
12-05-2024