Steno Diabetes Center Odense (SDCO) søger en medarbejder med gode IT- og administrative kompetencer
I takt med at afdelingen vokser og at opgaverne i sekretariatet løbende udvikler sig, har vi brug for en medarbejder, som kan være med til at løse opgaver på tværs af ambulatoriet og staben. Stillingen er på 37 timer om ugen med start d. 1. december eller snarest muligt.
Du vil indgå i vores stabssekretariat og få et tæt samarbejde med oversygeplejersken. Opgaverne består af praktiske, administrative og koordinerende funktioner i relation til drift og udvikling af diabetesambulatoriet. Du skal kunne lide at udføre såvel praktiske som administrative opgaver af både større eller mindre karakter.
Du får bl.a. ansvaret for følgende:
- Bestilling af kontorartikler (herunder også at udpakke, sætte på plads og holde orden)
- Bestilling af IT-udstyr (hardware) og hjælpe personalet med opsætning og support
- Skabe overblik over indkøb af software og licenser
- Bestille depotvarer til ambulatoriet inden for insulinpumper, tilbehør m.m. og administrere briksystemet
- Arrangere holdundervisning for pumpepatienter i samarbejde med afdelingssygepeljerske og pumpefirmaer, herunder bestille pumpemateriale, booke lokaler og skrive til deltagerne
- Oprette medarbejderes adgang til pumpe- og sensorrelaterde opgaver
- Opdatering af afdelingens patientrelaterede hjemmeside i samarbejde med kommunikationsteamet
- Varetage opgaver med formidling af tværfaglige nyheder i diabetesambulatoriet
- Bestilling, opsætning og vedligehold af produkter i designportalen herunder breve, følgebilag, patientinformation og visitkort
- Rekvirering af håndværkere efter behov
- Tovholder v. lokalerokader
- På sigt varetage sekretæropgaver for oversygeplejersken såsom planlægning, styring af mail og kalender, klargøre materiale og koordinere
- Være sekretær ved forskellige mødefora
Hverdagen i SDCO er travl og uforudsigelig, og vil være præget af afbrydelser, løbende ændringer og en stor berøringsflade.
Ved valg af rette ansøger vil der blive lagt vægt på, at kandidaten:
- Kan formulere sig klart og præcist i både skrift og tale
- Kan kommunikere på en positiv og anerkendende facon
- Har flair for at arbejde i systemer, skemaer, lister
- Har kendskab og forståelse for IT på højt niveau med indgående kendskab til Microsoft Office-programmer specielt Outlook og Excel samt indgående kendskab til OUH´s systemer f.eks. InfoNet, ILS, designportalen og systemer til redigering på hjemmesider
- Kan agere i spændingsfeltet mellem selvstændige opgaver og at arbejde i et team
- Kan jonglere med mange bolde i luften og være initiativrig
- Arbejder systematisk, struktureret og har en veludviklet ordenssans
- Er god til at skabe relationer og medvirke til at fremme en respektfuld og tillidsfuld samarbejdskultur
Uddannelses og erhvervserfaring
Vi lægger større vægt på kompetencer end formel uddannelse. Vi forventer dokumentation for erhvervede kompetencer. Det vil være en fordel, at have erfaring fra OUH eller anden institution under Region Syddanmark. Men dette er ikke et krav.
Vi tilbyder
En stilling med spændende og forskelligartede arbejdsopgaver i en travl afdeling, hvor der er en uformel omgangstone med professionel tilgang til både opgaver og kollegaer. Vi tænker i helheder og løsninger.
Du vil få en afvekslende hverdag med forskellige opgaver og med professionelle og dygtige kollegaer fra mange forskellige fagområder og faggrupper.
Du bliver en del af stabssekretariatet i SDCO og refererer personalemæssigt til sekretariatschefen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling med ansættelse på 37 ugentlige timer med tiltrædelse 1. december 2021, eller snarest muligt. I stabssekretariatet arbejdes der under en aftale om flextid.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst med den relevante forhandlingsberettigede organisation. OUH benytter prøvetid, jævnfør gældende praksis for Region Syddanmark.
Såfremt du kommer i betragtningen til stillingen, vil der blive indhentet referencer. Hvem der indhentes reference ved, kan du skrive i ansøgningen eller oplyse ved eller efter samtale.
Har du interesse i stillingen
For yderligere oplysninger, kontakt Sekretariatschef Ellen Bjerre Zacho på tlf.nr. 2483 5717 / mail ellen.bjerre.zacho@rsyd.dk eller ledelsessekretær Helle Kofoed Jensen på tlf.nr. 2965 8832 / mail helle.kofoed@rsyd.dk
Vil du søge stillingen
Du bedes sende din ansøgning elektronisk via link på siden her. Ansøgning skal være vedlagt CV samt dokumentation for erhvervserfaring.
Ansøgningsfrist: onsdag d. 6. oktober 2021
Ansættelsessamtaler afholdes forventeligt onsdag d. 13. oktober
Vi ser frem til, at høre fra dig!
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
Indgang 112, 5. sal, Kløvervænget 6, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Helle Kofoed Jensen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2021 - Regionens jobnr.
217266 - Quick-nr.
416706 - Indrykningsdato
16-09-2021 -
Ansøgningsfrist
06-10-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Fast fuldtidsstilling som Sundhedsadministrativ koordinator/Lægesekretær i Organkirurgi, Sygehus Lillebælt, Kolding
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus | Sygehusvej 24, 6000 Kolding
LægesekretærOpslået
11-04-2024Ansøgningsfrist
24-04-2024 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til Øre-, Næse- og Halsafdelingen, Vejle og Middelfart Sygehus
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus | Beriderbakken 4, 7100 Vejle
LægesekretærOpslået
08-04-2024Ansøgningsfrist
23-04-2024 -
Lægesekretær, Gastroenterologisk/Reumatologisk Ambulatorium – Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus – Sygehus Lillebælt.
Psykiatrien i Region Syddanmark, Vejle | Beriderbakken 4, 7100 Vejle
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
23-04-2024 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til transplantations-sekretariatet, Nyremedicinsk Afd. Y, OUH
OUH Odense Universitetshospital, Odense | Kløvervænget 6, Indgang 93, 2. sal, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
22-04-2024 -
Går du med drømmen om at hjælpe barnløse i fertilitetsbehandling?
OUH Odense Universitetshospital, Odense | J.B . Winsløws Vej 4, Indgang 55, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
21-03-2024Ansøgningsfrist
23-04-2024